تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

قرص برنج جان جوان دیگری را درکوهدشت گرفت / مسئولان دست روی دست بی خیالی نگذارند

  • کد خبر : 28087
  • 04 تیر 1392 - 16:20

    قرص کشنده ی برنج باز هم خانواده ای را درکوهدشت به عزا نشاند. هومیان نیوز: قرص کشنده ی برنج  مدتی ست برای جلوگیری از ” شاش زدگی ” درانبارهای برنج به بازار آمده است اما متاسفانه چندماه است جان جوان های بسیاری را گرفته است . قرص برنج با سم مهلکش چیزی شبیه […]

 8767

 

قرص کشنده ی برنج باز هم خانواده ای را درکوهدشت به عزا نشاند.

هومیان نیوز: قرص کشنده ی برنج  مدتی ست برای جلوگیری از ” شاش زدگی ” درانبارهای برنج به بازار آمده است اما متاسفانه چندماه است جان جوان های بسیاری را گرفته است . قرص برنج با سم مهلکش چیزی شبیه به قرص سیانور است که  کمتر از چندساعت جان انسانی را می گیرد . بنابراین گزارش متاسفانه برخی فروشگاه ها به ویژه عطاری های کوهدشت بدون نظارت ادارات مربوطه این قرص کشنده را به نوجوان  ها و جوانان ها می فروشند . این فروش آزادانه ی قرص برنج درفروشگاه های کوهدشت در حالی دور از چشم متولیان و مسئولان این شهرستان اتفاق می افتد که در طول دوماه اخیر چهار جوان را به کام مرگ فرستاده است اما هنوز هیچ تدبیری دراین مورد اندیشیده نشده است. وقتی این سم کوچک قاتل جای خودسوزی های سال های دور کوهدشت را گرفته است چرا آزادانه و بدون مجوز دراختیار مشتری ها قرار می گیرد .

پیشنهاد می شود این قرص مهلک که برای استفاده در انبارهای برنج ساخته شده است تنها و تنها از طریق نامه ی اداره ی جهاد کشاورزی به فروش برسد تا بیش از این شاهد پرپر شدن جوان های این شهر نباشیم .

انتظار می رود مسئولان کوهدشت دراین مورد هرچه سریع تر اقدام کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. حتما از طریق جهاد کشاورزی وزیر نطر مدیریت شهرستان توزیع شود.

  2. متاسفانه چند وقت پیش هم یکی از آشناهای ما هم از این قرص به قول شما مهلک استفاده کرد و جون خودشو از دست داد…عین چند سال پیش که خودسوزی مد شده بود الانم قرص برنج مد شده….امیدوارم هرچه سریعتر مسولین فکری بکنن….

  3. سلام،

    غم انگیز است.

  4. راست میگن طعم خوبی دارد

  5. به نظر من اصلا باید این قرصو ممنوع کنن نزارن بفروشن

  6. با سلام این کار هم بازم از صدقه سر مسئولین شهرستان و بخصوص نماینده شهرمونه که قول دادن بیکاری رو از بین میبرن-تمام این خودکشی ها از نداشتن کار و فقر میباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.