تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

اعزام یک هیات تجاری از استان لرستان به کشور گرجستان

  • کد خبر : 28132
  • 05 تیر 1392 - 9:58

      رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: یک هیات تجاری از استان به منظور بررسی راههای توسعه همکاری های تجاری دوجانبه به کشور گرجستان اعزام شدند. به گزارش میرملاس ؛ سلاح ورزی افزود: این گروه شامل تعدادی از صنعتگران، بازرگانان و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن خرم آباد […]

IMG16515609
 
 
 
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: یک هیات تجاری از استان به منظور بررسی راههای توسعه همکاری های تجاری دوجانبه به کشور گرجستان اعزام شدند.

به گزارش میرملاس ؛ سلاح ورزی افزود: این گروه شامل تعدادی از صنعتگران، بازرگانان و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن خرم آباد هستند که برای بررسی زمینه های مناسب همکاری های اقتصادی و تجاری میان لرستان و گرجستان به این کشور سفر کردند.

وی اظهار داشت: این سفر در قالب برنامه های تدوین شده اتاق برای تعامل و ارتباط بیشتر با کشورهای منطقه و زمینه سازی برای توسعه اقتصادی استان انجام شده است.

وی افزود: این سفر در قالب یک برنامه چهار روزه شامل دیدار با رییس و اعضای اتاق بازرگانی تفلیس و و همچنین گفتگو با فعالان اقتصادی و بازرگانی این کشور انجام می شود.

سلاح ورزی گفت: این دومین اعزام هیات تجاری استان لرستان با محوریت اتاق خرم آباد است که در سال جاری انجام می شود./س

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.