- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۳ تن شکر قاچاق در لرستان کشف شد

Sejumlah pekerja melakukan bongkar muat gula rafinasi di salah satu gudang didaerah Pasirkaliki, Bandung, Jawa Barat, Rabu (25/11). Pemerintah Indonesia kembali mengimpor gula rafinasi (raw sugar) sebanyak 180 ribu ton. Ke
 
 
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف بیش از سه تن شکر قاچاق در استان خبر داد و گفت: این میزان شکر به دلیل امتناع از عرضه در استان کشف شده است.
به گزارش میرملاس ؛ بیرانوند افزود: با انجام بازرسی ها از واحدهای تولیدی و عرضه کننده قند و شکر در استان این واحد تولیدی به دلیل تخلف در عرضه به عنوان متخلف شناخته شده و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است.
وی با اشاره به اینکه ارزش تخلفاتی این واحد تولیدی ۴۷ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال است، اظهار داشت: این سازمان برای جلوگیری از بروز تخلفات واحدهای تولیدی و صنفی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با تمامی متخلفان به صورت ویژه برخورد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: مردم نیز می توانند برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف صنفی مراتب تخلفات از جمله کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، اختفا، امتناع از عرضه کالا و ارایه ندادن فاکتور را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان اطلاع دهند.