تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

۷ پرونده تخلف انتخاباتی در لرستان در حال بررسی است

  • کد خبر : 28174
  • 05 تیر 1392 - 10:46

  رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در مورد تخلفات انتخاباتی تنها هفت پرونده تشکیل شده که این پرونده‎ها در حال بررسی هستند. به گزارش  میرملاس از خرم‎آباد، جعفر بدری  در جمع خبرنگاران استان لرستان گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای شهر و روستا ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در لرستان تشکیل شد. وی افزود: […]

n00527726-b

 

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در مورد تخلفات انتخاباتی تنها هفت پرونده تشکیل شده که این پرونده‎ها در حال بررسی هستند.

به گزارش  میرملاس از خرم‎آباد، جعفر بدری  در جمع خبرنگاران استان لرستان گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای شهر و روستا ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در لرستان تشکیل شد.

وی افزود: بیشترین تخلف در انتخابات اخیر مربوط به شیوه‎های تبلیغاتی بوده و پرونده تخلفی در برخی شهرستان‎های استان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان یادآور شد: در خصوص تخلفات انتخاباتی هفت پرونده تشکیل و در حال بررسی است.

وی در ادامه به تعداد پرونده‎های ورودی به دادگستری اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۰۰ هزار پرونده ورودی هرساله به دادگستری لرستان، فقط ۲۰ مورد اعتراض به احکام وارد شده است.

بدری اظهار داشت: ۸۰ درصد از مراجعان تسلیم حکم دادگاه هستند و این نشان دهنده اعتماد مردم به رسیدگی‎های دستگاه قضا در استان است.

وی با بیان این‌که بیش از ۹۳ درصد آرا در مرحله بدوی به درستی صادر می‎شوند، گفت: با بررسی‎های انجام شده در ماه گذشته از مجموع ۲۰ درصد اعتراض به آرای صادره وارد شده و کمتر از ۱۰ درصد منجر به نقض حکم شده است و مابقی با اصلاح یا رأی بدوی تأیید می‎شوند.

بدری اظهار داشت: اولویت دستگاه قضا درست رسیدگی کردن به پرونده‎های مراجعان است.

رئیس‎کل دادگستری لرستان با اشاره به این‌که سال گذشته دو هزار و ۱۳۴ فقره پرونده در دادگستری استان مورد رسیدگی قرار گرفتند، گفت: از این تعداد، هشت هزار و ۵۱ فقره پرونده اجرای حکم شده است.

بدری با مثبت دانستن عملکرد دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه آن در استان افزود: این خود نشان از حجم سنگین کار در دستگاه قضایی است که باید سرعت و دقت در رسیدگی‎های قضایی را به آن اضافه کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. شورای شهر کوهدشت تایید شد؟
    اطلاع رسانی کنید.

  2. لطفا اعتمادسازی کنید و به تخلفات بخشدار طرهان که توسط اعضای شورای تامین ونماینده استاندار صورتجلسه گردیده است رسیدگی کنید امیدورارم دستگاه قضایی تحت تاثیر مرد سیاست شهرستان نباشد

  3. لطفا” تخلفات اعضای شورای شهر نوراباد که اکثرا”تقلب کرده اند ورای اورده اند را رسیدگی کنید اگه اری رسیدگی وشمارش شود چندین نوع تقلبی مشاهده میشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.