تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

جزئیات سبد کالای کارمندان

  • کد خبر : 28179
  • 05 تیر 1392 - 10:56

  مدیرکل تامین و توزیع وزارت صنعت در تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان از جزئیات سبد کالایی کارمندان و قیمت‌های آن، نمایشگاه‌های طرح ضیافت، میزان عرضه کالاهای اساسی و همچنین تامین روغن و شکر قنادی‌ها برای کنترل قیمت زولبیا و بامیه خبر داد. آفتاب: علی‌اکبر پورکاوه در خصوص برنامه‌های ویژه و تأمین کالاهای اساسی […]

100898379552

 

مدیرکل تامین و توزیع وزارت صنعت در تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان از جزئیات سبد کالایی کارمندان و قیمت‌های آن، نمایشگاه‌های طرح ضیافت، میزان عرضه کالاهای اساسی و همچنین تامین روغن و شکر قنادی‌ها برای کنترل قیمت زولبیا و بامیه خبر داد.
آفتاب: علی‌اکبر پورکاوه در خصوص برنامه‌های ویژه و تأمین کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در جدول توزیع ماه مبارک رمضان ۱۵۰ هزار تن برنج برنامه‌ریزی شده است که این میزان توزیع برنج بی‌سابقه بوده است.
وی افزود: همچنین توزیع شکر به میزان ۱۰۰ هزار تن و بدون محدودیت عرضه برای مصرف‌کنندگان در برنامه کاری است.

پورکاوه گفت: توزیع ۱۰۰ هزار تن روغن، توزیع ۹۰ هزار تن مرغ، ۱۵ هزار تن عدس و ۱۰ هزار تن نخود از دیگر برنامه‌های جداول توزیع در ماه مبارک رمضان برای تأمین کالاهای اساسی روزه‌داران است.

وی افزود: هیچ‌ گاه کشور به لحاظ ذخایر کالاهای اساسی در چنین شرایطی نبوده است و می‌توان به جرأت گفت با ادامه روند فعلی تا پایان سال هیچ گونه مشکلی در تأمین کالاهای اساسی وجود نخواهد داشت.

* آخرین جزئیات سبد کالایی کارمندان و قیمت‌های آن

مدیر کل تأمین و توزیع وزارت صنعت در خصوص سبد کالایی کارمندان گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز فروشگاه‌های تعاونی مصرف اسکاد و فروشگاه‌های تعاونی مصرف فرهنگیان تأمین و در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی افزود: سبد کالایی در سال جاری رایگان نیست اما با توجه به اینکه کالاهای عرضه شده در این سبد با قیمت پایه ارز مرجع محاسبه شده است نسبت به سطح بازار ارزان‌تر خواهد بود.

پورکاوه گفت: در سبد کالایی کارمندان برنج ۴۰ درصد ارزان‌تر، روغن ۳۰ درصد ارزان‌تر و مرغ به قیمت ۴۸۰۰ تومان در درب سردخانه تحویل داده می‌شود.

مدیر کل تأمین و توزیع وزارت صنعت در خصوص کالاهای عرضه شده در سبد کالای کارمندان و قیمت آن اظهار داشت: برنج هندی پرمحصول تحویل در انبار هر کیلوگرم ۱۵۰۰ تومان، برنج تایلندی تحویل در انبار هر کیلوگرم ۱۷۰۰ تومان،برنج سفید آمریکایی تحویل در انبار هر کیلوگرم ۲۰۵۰ تومان،برنج آرژانتینی تحویل در انبار هر کیلوگرم ۲۰۰۰ تومان،برنج هندی ۱۱۲۱ تحویل در انبار هر کیلوگرم ۳۶۵۰ تومان،مرغ منجمد تولید داخل تحویل در سردخانه هر کیلوگرم ۴۸۰۰ تومان،گوشت منجمد تحویل در سردخانه هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان،شکر تحویل در انبار هر کیلوگرم ۱۳۰۰ تومان و روغن تحویل در انبار ۲۵ درصد ارزانتر از قیمت فعلی و به نرخ قبل از افزایش قیمت

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28179

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. متاسفانه خبرشو قبل از رمضان میدن اقلامو بعداز ماه رمضان اونم نصف نیمه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.