تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

جشنواره ملی گردشگری در لرستان برگزار می شود

  • کد خبر : 28248
  • 06 تیر 1392 - 9:00

  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از برگزاری جشنواره ملی گردشگری در این استان خبر داد. مهر: دیانوش چراغی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی راهکارهای افزایش رونق گردشگری از طریق مسافرتهای هوایی اظهار داشت: در استان لرستان ظرفیتهای مختلفی برای توسعه صنعت گردشگری وجود دارد. وی به تنوع […]

IMG15542901

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از برگزاری جشنواره ملی گردشگری در این استان خبر داد.

مهر: دیانوش چراغی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی راهکارهای افزایش رونق گردشگری از طریق مسافرتهای هوایی اظهار داشت: در استان لرستان ظرفیتهای مختلفی برای توسعه صنعت گردشگری وجود دارد.

وی به تنوع اقلیمی استان، جاذبه های طبیعی، بناهای تاریخی و همچنین میراث معنوی و صنایع دستی لرستان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا یکی از برنامه های پیشنهادی ما برگزاری جشنواره ملی گردشگری در استان لرستان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با بیان اینکه موافقت برگزاری این جشنواره ملی نیز اخذ شده است، یادآور شد: به دنبال تامین اعتبار این جشنواره ملی از طریق سازمان میراث فرهنگی هستیم.

چراغی با اشاره به همکاری اتاق بازرگانی خرم آباد برای برگزاری جشنواره ملی گردشگری در استان لرستان یادآور شد: امید می رود این جشنواره در شهریورماه سالجاری برگزار شود.

وی یادآور شد: در این جشنواره از همه فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری دعوت به عمل خواهد آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.