- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جزئیات تخریب ساختمان پست لرستان/ انتقال اداره کل به ساختمان استیجاری

IMG18315696 [1]

 

در ادامه اقداماتی که به نام آزادسازی حریم قلعه تاریخی فلک الافلاک صورت می گیرد این بار تیغه لودر متولیان امر به ساختمان قدیمی اداره کل پست لرستان گیر کرد تا این ساختمان ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور استاندار لرستان و مسئولان دستگاههای اجرایی تخریب شود.

رحمان بیرانوند مدیرکل پست استان لرستان در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این تخریب اظهار داشت: پنج شنبه هفته گذشته از سوی استانداری لرستان به این اداره کل ابلاغ شد که باید ساختمان را تخلیه کند و در این راستا جلسه ای نیز با حضور استاندار و معاونین استاندار در محل استانداری لرستان برگزار شد و دستور داده شد که باید محل اداره کل پست تخلیه و جابجا شود.

وی با بیان اینکه در این راستا ساختمانی در خیابان علوی به صورت اجاره ای در اختیار پست استان قرار گرفته شده است، عنوان کرد: این ساختمان که دارای چند طبقه است به صورت سالن ساخته شده و نیاز به پارتیشن بندی و تجهیزات دارد.

مدیرکل پست استان لرستان با بیان اینکه در حال حاضر این اداره کل ساختمانی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست احداث دارد، گفت: در صورت تخصیص اعتبار از سوی استانداری لرستان ظرف کوتاه ترین زمان سعی می کنیم این ساختمان را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

بیرانوند با تاکید بر اینکه اداره کل پست یک دستگاه خدمات رسان است، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نوع خدمت از طریق این اداره کل ارائه می شود که نیاز است در اسرع وقت کار ساختمان این اداره کل که دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی است تکمیل شود.

وی با بیان اینکه ما مجبور شدیم که لوازم و تجهیزات اداره کل پست را در دفاتر سطح شهر انتقال دهیم گفت: باید هرچه زودتر نسبت به تکمیل این ساختمان اقدام شود چرا که مردم نیازمند خدمات این اداره کل هستند.

مدیرکل پست استان لرستان با بیان اینکه مردم استان اداره پست را به محل فعلی آن می شناسند، افزود: مردم به این ساختمان عادت کرده اند و سالهاست به آن مراجعه می کنند.

بیرانوند با بیان اینکه به هرحال این تصمیمی است که توسط استانداری لرستان گرفته شده و البته مطابق سوابق مخالفتی در این زمینه نیز صورت نگرفته است عنوان کرد: تاکید ما در ادامه این روند تکمیل ساختمان اداره کل پست برای ارائه خدمات به مردم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان جدید پست نیاز است، افزود: در روی کاغذ استانداری لرستان هیچ گونه تعهدی به ما برای تامین اعتبار تکمیل این ساختمان نداده است ولی امیداوریم که در این زمینه اقدام لازم از سوی استاندار لرستان صورت گیرد.