تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

تبدیل سه مدرسه کوهدشت به پارکینگ/ جنب‌وجوشی که جای خود را به سکوت ماشین‌ها می‌دهد

  • کد خبر : 28306
  • 07 تیر 1392 - 12:50

دبیرستان دخترانه خدیجه کبری، دبستان دخترانه سمیه و دبستان پسرانه کمیل در کوهدشت تخریب شدند تا به محل پارک شبانه ماشین ها تبدیل شوند. به گزارش میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، این مدارس که هر سه از آموزشگاه های دولتی کوهدشت هستند سال هاست جای درس خواندن دانش آموزان کوهدشتی بوده اند به طوری […]

دبیرستان دخترانه خدیجه کبری، دبستان دخترانه سمیه و دبستان پسرانه کمیل در کوهدشت تخریب شدند تا به محل پارک شبانه ماشین ها تبدیل شوند.

به گزارش میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، این مدارس که هر سه از آموزشگاه های دولتی کوهدشت هستند سال هاست جای درس خواندن دانش آموزان کوهدشتی بوده اند به طوری که بسیاری از مسئولان و فرهنگیان این شهرستان پشت میزهای این آموزشگاه ها درس خوانده اند.

IMG11522859

 

اما در کمال ناباوری این مدارس طی روزهای اخیر به تیغه تخریب لودرها سپرده شدند تا چهار دیواری باقیمانده شان به پارکینگ تبدیل شود.

زهره رضایی معاون توسعه و برنامه ریزی آموزش و پرورش کوهدشت در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این مدارس جزو مدارس تخریبی کوهدشت بودند که باید نوسازی شوند.

 

IMG11522274

 

رضایی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر بودجه ای برای نوسازی این مدارس در دست نیست به همین خاطر با فرمانداری و واحد طرح ترافیک کوهدشت هماهنگ شد حال که تصمیم بر تخریب هست چه بهتر از چهاردیواری آنها در راستای درآمدی برای آموزش و پرورش استفاده شود.

 

معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت اظهار داشت: قرار است این مدارس از طریق مزایده در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا به عنوان پارکینگ از آن ها استفاده شود.

رضایی یادآور شد: در صورت تامین اعتبار این آموزشگاه ها دوباره نوسازی خواهند شد.

 

 منبع : خبرگزاری مهر

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. بسمه تعالی
    مدیر محترم پایگاه خبری میرملاس نیوز؛
    با سلام
    احتراماً در خصوص گزارش تصویری تشریحی تحت عنوان «تبدیل سه مدرسه کوهدشت به پارکینگ/ جنب‌وجوشی که جای خود را به سکوت ماشین‌ها می‌دهد» در تکذیب ادعاهای مطرح شده نکاتی چند به عنوان جوابیه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت به عرض می رسد. انتظار می رود جهت تنویر افکار عمومی در أسرع وقت مطابق ماده ی ۲۳ قانون مطبوعات عیناً در آن رسانه درج گردد. ضمناً درج اخبار ناصواب و آمیخته به اغراق و سیاه نمایی با اهداف اولیه ی یک رسانه ی صدیق و متعهد در تضاد آشکار است.
    ۱ – تعداد مدارس تخریبی، دو مدرسه به نام های سمیه و کمیل می باشند که ابتدا به ساکن تخریب نشده بلکه از سال گذشته به خاطر عدم استحکام و ایمنی تخلیه شده اند.
    ۲ – گزارش فوق طوری تنظیم شده که ذهن خواننده را به این سمت هدایت می کند که فضاهای آموزشی استانداردی از قبل وجود داشته است. در حالی که مدارس تخلیه شده ی فوق، به علت مشکلات عدیده ی اجتماعی از جمله تجمع معتادان ، ناامنی، ریختن زباله و نخاله های ساختمانی و شکایات و نارضایتی همسایگان، با زحمت فراوان توسط آموزش و پرورش تخریب شده و حصار اطراف آن ها به خاطر ممانعت از تعرض و مصون ماندن مالکیت آموزش و پرورش حفظ شده است.
    ۳ – تغییر کاربری فضاهای آموزشی به سایر کاربری ها به علت کمبود فضا امکان پذیر نبوده و غیرممکن است. آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در حال حاضر به علت نبود اعتبارات لازم و بر اساس تصمیم شورای اداری آموزش و پرورش و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تصمیم گرفته تا زمان تخصیص اعتبار لازم از فضای این دو آموزشگاه به عنوان پارکینگ استفاده نماید و به اصطلاع آن ها را معطل و بلااستفاده نگذارد. آیا این کار که سبب شده منظره ی زشت پیشین از بین رفته و از فضاهای بلااستفاده ، استفاده ی بهینه شود شایسته ی تقدیر است یا مذمت و سیاه نمایی؟!
    ۴ – بدیهی¬ست آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت به محض اختصاص بودجه نسبت به بازسازی مدارس فوق توسط اداره ی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدام خواهد نمود.

    با تشکر – روابط عمومی اداره¬ی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت

    • سلام جناب روابط عمومی
      این خبر مربوط به سایت میرملاس نیست این خبر اگه درست توجه کرده باشین به نقل از خبرگزاری مهر درج شده است وشما باید این جوابیه را برای سایت منبع یعنی خبرگزاری مهر ارسال کنید هرچند ما هم اینجا در معرض نمایش مخاطبان قرار دادیم.

  2. اسفندیاری کجایی که پس از مدیریت شما در آموزش وپرورش به علت نبودن مدیری دلسوز اصولگراها چه بلایی بر سر مدارس کوهدشت آوردند

  3. یادش به خیر چه دلهره هایی از دست معلمان مدرسه طالقانی که نداشتیم ان زمان که دوست داشتیم تخریب شود سالم ماند حالا که دیگر از سیلیهای خاوری و متلکهای دلوجی با مشت و لگدهای سایر اقایان معلم جان سالم به در برده ایم چرا باید خاطره انگیز ترین محل تحصیلمان را در زیر غرش لودرها ببینیم این هم از مدیریت این اقایان است به جای اینکه اماکن اموزشی رو گسترش بدهند در حال نابودی انها والبته ایجاد شغل پارکینگ داری وکارواش برای اقوام خود هستند یاد مدیران گذشته به خیر …

  4. دروغ پشت دروغ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.