- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تبدیل سه مدرسه کوهدشت به پارکینگ/ جنب‌وجوشی که جای خود را به سکوت ماشین‌ها می‌دهد

دبیرستان دخترانه خدیجه کبری، دبستان دخترانه سمیه و دبستان پسرانه کمیل در کوهدشت تخریب شدند تا به محل پارک شبانه ماشین ها تبدیل شوند.

به گزارش میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، این مدارس که هر سه از آموزشگاه های دولتی کوهدشت هستند سال هاست جای درس خواندن دانش آموزان کوهدشتی بوده اند به طوری که بسیاری از مسئولان و فرهنگیان این شهرستان پشت میزهای این آموزشگاه ها درس خوانده اند.

IMG11522859 [1]

 

اما در کمال ناباوری این مدارس طی روزهای اخیر به تیغه تخریب لودرها سپرده شدند تا چهار دیواری باقیمانده شان به پارکینگ تبدیل شود.

زهره رضایی معاون توسعه و برنامه ریزی آموزش و پرورش کوهدشت در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این مدارس جزو مدارس تخریبی کوهدشت بودند که باید نوسازی شوند.

 

IMG11522274 [2]

 

رضایی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر بودجه ای برای نوسازی این مدارس در دست نیست به همین خاطر با فرمانداری و واحد طرح ترافیک کوهدشت هماهنگ شد حال که تصمیم بر تخریب هست چه بهتر از چهاردیواری آنها در راستای درآمدی برای آموزش و پرورش استفاده شود.

 

معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت اظهار داشت: قرار است این مدارس از طریق مزایده در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا به عنوان پارکینگ از آن ها استفاده شود.

رضایی یادآور شد: در صورت تامین اعتبار این آموزشگاه ها دوباره نوسازی خواهند شد.

 

 منبع : خبرگزاری مهر