تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

محسن رفت حسن آمد / رییس دانشگاه آزاد کوهدشت عوض شد

  • کد خبر : 28319
  • 07 تیر 1392 - 16:18

   حسن بازوند بعنوان رییس جدید دانشگاه آزاد کوهدشت بجای محسن بازوند منصوب شد. حکمت: سر انجام پس از ماهها و مطرح شدن گزینه های مختلف ، جلسه تودیع رییس قبلی ومعارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهدشت پنجشنبه صبح در سالن جلسات این دانشگاه بر گزار شد. این مراسم با حضور فرماندار ،امام […]

azad_university_2_173021

 

 حسن بازوند بعنوان رییس جدید دانشگاه آزاد کوهدشت بجای محسن بازوند منصوب شد.

حکمت: سر انجام پس از ماهها و مطرح شدن گزینه های مختلف ، جلسه تودیع رییس قبلی ومعارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهدشت پنجشنبه صبح در سالن جلسات این دانشگاه بر گزار شد. این مراسم با حضور فرماندار ،امام جمعه،دکتر متقی نیا رییس استانی دانشگاه آزاد،کارکنان واساتید این دانشگاه وبرخی مدیران شهرستان برگزارشد. این جلسه طی سخنانی از زحمات وخدمات چهار ساله آقای محسن بازوند تشکر وقدردانی شد و برای آقای حسن بازوند بعنوان مدیر جدید ارزوی موفقیت شد. گفتنی حسن بازوند پیش از این مدیر آموزش دانشکده فنی واحد خرم آباد و از کار کنان این واحد بوده است. به گفته یکی از اساتید این دانشگاه ، دانشگاه آزاد که قبلا در یک ساختمان قدیمی استیجاری در خیابان رودکی مستقر بود در سالهای اخیر شاهد تحولات وخدمات قابل توجهی بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 34در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۴
  1. محسن بازوند نیرویی ارزشمند و مدیری توانمند در مراحل بعد موفق موید باشند

  2. تفاوتى نداره!

  3. اگه در دوران محسن شاهد تحولات و خدمات قابل توجهی بوده پس برا چی عزلش کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! این جابجایی ها فقط به دلیل جابجایی سیاسی انجام می شود و این وسط فقط دانشجوهای بدبخت صدمه می بینند؛ نمی دونم چرا ما ایرانیها نمی تونیم همدیگر رو تحمل کنیم !!!!!!!!!!این بود سرآغاز فصلی نوین؛ آقای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. خوب توجه کن کوهدشت با این همه عقب افتادگی را کی تحویل آقای ؟ داد
    شما مگر مدینه فاضله تحویل دادید

  5. انصافا محسن مدیری بود که کمترین سیاسی کاری در حوزه اداری داشت .اساتیدی که اونجا تدریس میکنند از همه جناهها هستند. بنظر من عملکرد ایشان میتواند الگویی برای اصلاح رفتار مدیران بومی شهرستان باشد…..همین که امثال بنده که خیلی همفکر اصول گراها نیستیم و از نزدیک با عملکرد ش اشنا هستیم بعد از رفتنش هم او را تحسین میکنیم فکر میکنم برای او کافی باشد.

  6. کاری نکرده اند فقط حرف م حذف کرده اند

  7. برای آقای حسن بازوند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ایشان با اصلاح رویه قبل دانشگاه را دچار سیاسی بازی نکنن البته سیاسی بودن دانشگاه بد نیست ولی اینکه رییس دانشگاه خود به عامل سیاسی بازی تبدیل بشن باعث تاسف است.

  8. خوب با رومشگانی ها حال میکنی نماینده محبوب،راستی شما هم دکتر نشدید؟

    • نماینده سه چهار سالتون که جمع ش میشه دوازده سال راستی چی برداشت کردید .از امامیتان تا نمایندگان دروغین مردم که فقط زیر پوشش کمیته را افزایش میدادند من طرفدار هیچ نماینده ی نیستم . اینو بدون اگر ملکشاهی جای نمایندگان پیشین شهرستان بود کوهدشت قطا” گلستان میشد؟الان که به خزانه خالی مواجه شدن طبق سخنان ریس بازرسی کل کشور>>صبور باش و به فکر کمیته امداد نباشید.همه چی حل میشه>

  9. افای امرایی رومشگانی میدونی ساختمان ۵طبقه،جاده،محوطه سازی،پارکینگو…رو توی دو سه سال برا دانشگاه آزاد ساختن.البته وظیفش بوده. ولی اینکه یه رومشگانی دیگه بیاد بجای اون کاملا سیاسی بازی نیست!!!

  10. آقای ملکشاهی مردم رو به سخره گرفته چرا که انگاری قحط رجال تحصیلکرده است .تاکی تعصبات خشک وبی معنی قوم وقبیله ای را دراین ولات باید پیاده کنی؟

  11. شاید این انتصاب سیاسی به نظر بیاد اما با توجه به شناختی که از مهندس حسن بازوند دارم به خصوص در زمان تصدی ایشان که مدیرآموزش دانشکده فنی کمالوندبودند انسانی دقیق ,لایق و کار آمد هستند,

  12. مهندس حسن بازوند فردی لایق و مدیری شایسته هستند تبریک مهندس جان

  13. به نظر من داخل همین مجموعه دانشگاه آزاد کسانی هستند که توانایی آنها خیلی بیشتر از امثال محسن و حسن بازونده ولی …

    • ولی اولی رومشگانی بود و دومی هم رومشگانی هردو بازوند با این تفاوت که دومی به آقای ملکشاهی رای داده بود مهم در این زمونه اینه که به کی رای دادی . و سلام
      خودت رو ناراحت نکن ۳۴ سال کوهدشتی ها و ۴ سال هم رومشگان کجای این اشکال دارد استاد بزرگوار این که جای ناراحتی ندارد . فصل بعدی (چهار سال بعدی)هم برای گراب است خیال خودتان را راحت کنید .

  14. از زحمات ایشان آقای بازوند تشکر و قدردانی می نماییم .

  15. واقعا ما فقط بدو بیراه وناسپاسی بلدیم. جای یک تشکر خشک وخالی هم وجود نداره؟
    دانشگاه ازاد رو وقتی دانشجو غذاش رو توی محوطه دبیرستان امام میخورد بیاد بیارید.
    وقتی توی پس کوچه چهار راه سادات مستاجر بود رو بیاد بیاورید.
    زحمت زیادی کشیده شده.اقای بازوند خسته نباشید دس مریضاد.
    انشا اله چهار سال دیگه بیشتر از اینها کار بشه.

    • اقای عزیز
      اقتضای زمان این است که پیشرفت روز افزون حاصل شود
      این شمایید که هنوز در ان روز ها مانده اید یعنی دانشجو حق ندارد در این برهه ز تاریخ یک پرس غذای ناچیز را در صلف غذا خوری میل کند؟
      واقعا که

  16. انتخاب حسین به جای محسن واقعا تیتر جالبه یعنی فقط ظاهر کار عوض شده هر دو از یک طایفه ویک تیره وجالب بدونید هر دو داری یک مدرک هستند ونمی دانم شاید در این چند ساله که دانشگاه های اقماری زیاد شده یک فوقققق گرفته باشند تا انجا که من می دانم درکوهدشت افراد زیادی با مدرک PHD وجود دارد که به اندازه مجکع سن حسن ومحسن در دانشگاه ها تدریس کرده اند وباید گفت که این همان راهی است که قبادی ان را طی کرد والان ملکشاهی دارد دوباره ان را اجرا می کند .ایا واقعا رای بالای مردم به روحانی در انتخابات نباید تحولی در مسئولیت ها ایجاد کند ؟ تا انجا که من می دانم این اقا مخالف سرسخت روحانی بود اما چه کنیم که باید بسازیم

  17. عملکرد کجاست بعد ازده سال یک رشته کارشناسی نداره… اب مشکل داره/برق مشکل داره به خاطر اشتباه مدیریتی امثال اینهاست که یک کارمند /دانشجو واستاد بایستی برای کارهای اداری وواریز شهریه یک ساعت از وقتشان هدر بره بایستی از سیستم خبر داشته باشی اظهار نظر کنی

  18. اگه دوروز به دانشگاه ازاد مراجعه میکردی میدونستی ببینم اقای محسن بازوند هستش یانه که برات دانشگاه درست کنه همشهری

  19. بابرخوردی که بااقای حسن بازوند داشتم امروز فکرمیکنم دانشگاه کوهدشت رو به بهبود بره

  20. مهندس از صمیم قلب برای شماارزوی موفقیت میکنم

  21. مهندس خدارا شاکرم که برگ زرینی دیگرباتلاش وپشتکارخود به افتخاراتت افزوده شد وامیدوارم دراین راه موفق باشی

  22. با شناختی که از مهندس حسن بازوند دارم فردی شایسته و لایق هستن و شک ندارم که موفقیت های چشمگیری در انتظار مهندس و دانشگاه ازاد کوهدشته مهندس جان این انتصاب بجا وشایسته رو بهتون تبریک میگوییم .

  23. من هم از طرف خودم به وحید تبر یک میگم

  24. ازنظرمن همه بایدبرن ولی آدماسعی کنن به اون جای ناموندنی مغرور نشن

  25. همه اش جناحی

  26. هدف وعمل باید خدایی باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.