تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

بازار سنتی در مرکز لرستان، احداث می‎شود

  • کد خبر : 28321
  • 07 تیر 1392 - 16:24

    شهردار خرم‌آباد از احداث بازار سنتی در مرکز استان خبر داد. به گزارش میرملاس ، «هرمز نصیری» در همایش بزرگداشت روز اصناف که در محل هتل شقایق خرم‎آباد برگزار شد در پاسخ به خواسته برخی اصناف و بازاریان از بازنگری نحوه‌ی تعیین و صدور برخی عوارض محلی بازاریان و اصناف این شهر خبر […]

IMG_7006 copy

 

 

شهردار خرم‌آباد از احداث بازار سنتی در مرکز استان خبر داد.

به گزارش میرملاس ، «هرمز نصیری» در همایش بزرگداشت روز اصناف که در محل هتل شقایق خرم‎آباد برگزار شد در پاسخ به خواسته برخی اصناف و بازاریان از بازنگری نحوه‌ی تعیین و صدور برخی عوارض محلی بازاریان و اصناف این شهر خبر داد و گفت: هفته‌ی آینده جلسه‎ای در این راستا برگزار و صدور عوارض و اولین پروانه کسب در آن بررسی و بازنگری می‌شود.

 

وی با بیان این‌که برخی از این عوارض محلی هستند، افزود: امکان کاهش این عوارض وجود دارد چون شهرداری معتقد است عوارضی که از شهروندان به ویژه بازاریان اخذ می‌شود باید متناسب با سطح درآمد آنان باشد.

 

نصیری تصریح کرد: بودجه‎ای که برای سال ۹۲ برای عوارض کسبه خرم‎آباد پیش‎بینی شد یک میلیارد ریال بود که چندین برابر این رقم کار عمرانی در سطح شهر انجام شده است.

 

وی با اشاره به سرپوشیده شدن بازار خرم‌آباد گفت: هم‌اکنون اقدامات لازم برای تملک و تعریض خیابان حافظ در حال انجام است و این مهم تا سال آینده اجرا می‌شود.

 

شهردار یادآور شد: حافظ، خیابان فردوسی نیز به حالت سنتی سنگفرش می‎شود و احتمال سرپوشیده شدن آن دور از انتظار نیست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام ؛آقای نصیری شهردار اسبق کوهدشت انصافا شخص شایسته ای بودن اما شورای قبلی ما لیاقت نگهداری ایشان را نداشتند؛ چون اکثریت اعضا شورای قبلی سودای چیزهای دیگری را در سر می پروراندند!!!!شاید لازم باشد که الان گوشه ای بنشینند و فکر کنند چرا مردم دیگر به آنان اقبال نشان ندادند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و شورای فعلی هم اگر عاقل باشند از سرنوشت دیگران عبرت می گیرند؛ بابا به خدا همه جای دنیا کسی که مدیر میشه اگر حتی تعهد چندانی هم نداشته باشه هم به خودش و اطرافیانش میرسه هم حداقل به خاطر سابقه مدیریتیشون و اقبال عمومی هم که شده سعی میکنند که خدماتی به جا بزارن اما ظاهرا مدیران شهر ما این مسئله خیلی ساده هم به ذهنشون نمی رسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.