- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امام جمعه کوهدشت : در انتخابات شورای شهر کوهدشت تخلف گسترده صورت گرفت / چرا کسی پاسخگو نیست ؟

IMG_0197

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛  حجت الاسلام و المسلمین  طهماسبی امام جمعه و نماینده ی ولی فقیه در شهرستان کوهدشت طی خطبه های  نمازعبادی ، سیاسی جمعه  ، ضمن تاکید بر  وقوع تقلب و تخلفات گسترده در انتخابات شورای شهر کوهدشت گفت : درشهرستان ما هم انتخابات ریاست جمهوری بسیار باشکوه بود اما اشاره ای که اینجا باید بکنم این است که بنده دارم خطبه نماز را می خوانم که دو رکعت نماز محسوب میشود به عنوان نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرستان ازقول مردم  از مسئولان قضائی می خواهم در روند برگزاری انتخابات شورای شهر این همه تعرفه ای که چاپ شده بود را پیگیری کنند که چه کسانی این کار را کرده اند این عمل آنها آبروی نظام را خدشه دار می کند بنده ضمن اعلام بی طرفی خود درمورد انتخابات قبلا ازهمین تریبون نماز جمعه عرض کردم اگر قانون وعدالت را رعایت نکنید من به مردم می گویم .

 وی همچنین اظهار داشت : دراین رابطه هیئتی از خرم آباد  به دفتر بنده آمدند وگفتند ما باید انتخابات را تائید کنیم تا مردم بتوانند دروقت مقرر اعتراض کنند واین تائید نهائی نیست.

طهماسبی در ادامه بیان داشت : بنده جمعه گذشته کوهدشت نبودم وعمدا هم به کوهدشت نیامدم چون می خواستم به مردم درمورد این مشکلات چه بگویم؟

و از چه کسی باید دفاع می کردم ؟

ایشان در آخر خطاب به فرماندار شهرستان گفت : جناب آقای فرماندار (حمزه پور)شما پشت همین تریبون نماز به مردم گفتی من انتخابات عادلانه برگزار می کنم ! آیا این انتخابات عادلانه بود ؟ من معتقدم انتخابات شوراها عادلانه نبود .

این مشکل که پیش آمده است از بی تدبیری بود بنده عرض میکنم روند انتخابات شوراها در کوهدشت روند خوبی نبود.

شما از ما خواستید تا نمایندگانی معرفی کنیم ، متاسفانه شمااز نمایندگانی که ما برای نظارت بر انتخابات معرفی کردیم از آنها استفاده نکرده اید ؟ چرا ؟

در پایان  بنده همه را به وحدت وبرادری دعوت میکنم و از کسانی که انتخابات شوراها را برگزار کرده اند می خواهم و باید بیایند وپاسخگوی مردم باشند .