- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رویانیان در پرسپولیس ماندنی شد

رویانیان ژست فیگور عجیب

 

 

پس از جلسه امروز صبح (شنبه) هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، محمد رویانیان فعلا به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باقی ماند تا بررسی‌های نهایی در هیات مدیره صورت بگیرد. 
 
پس از قوت گرفتن احتمال جدایی محمد رویانیان از پرسپولیس و انتخاب جعفر کامبوزیا، برخی واکنش‌های منفی به تغییر و تحولات احتمالی صورت گرفت که با پیشنهاد محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به هیات مدیره پرسپولیس، سرانجام این تغییر و تحول منتفی شد تا رویانیان در پرسپولیس بماند. 
 
رییس مجمع پرسپولیس در این نشست در راستای حفظ آرامش پرسپولیس، از هیات مدیره خواست رویانیان به فعالیتش ادامه دهد. 
 
محمدجعفر کامبوزیا از این پس به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند و مدیریت وی در این باشگاه منتفی است. 
 
در جلسه امروز علی پروین و محمود خوردبین- که از گزینه‌های حضور در هیات مدیره پرسپولیس بودند، شرکت نداشتند. البته علی پروین به جلسه صبح امروز دعوت شده بود، اما محمود خوردبین حضورش در هیات مدیره کاملا منتفی شد و دعوتی از او به عمل نیامده بود. 
 
رویانیان که اعلام کرده بود در نشست هیات مدیره شرکت نمی‌کند، پس از این که متوجه شد خوردبین در نشست امروز حضور ندارد در جلسه حاضر شد. 
 
رویانیان پس از حضور در جلسه هیات مدیره به دلیل این که فرزندش آزمون کنکور داشت، نشست هیات مدیره را ترک کرد تا سایر اعضا در غیاب رویانیان درباره موضوعات مهم این روزهای پرسپولیس بحث کنند.