کد خبر : 28487
تاریخ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,083 بازدید

تصاویر نشست هم اندیشی میرملاسی ها

عکاس : قدرت فیاض بخش

1 (1)

علیآقا حسین پور – صالح سوری – استاد محمد حسین آزادبخت

 

1 (3)

صمد زالپور – میرسلیم خدایگان

 

1 (7)

تورج آزادبخت

 

1 (10)

امین آزادبخت – علیآقا حسین پور

 

1 (12)

سعید بالنگ – نیما صفایی

 

1 (4)

استاد محمد حسین آزادبخت 

 

1 (5)

علیآقا حسین پور

 

1 (8)

صالح سوری – استاد محمد حسین آزادبخت

 

 1 (2)

میرسلیم خدایگان

 

1 (11)

تورج آزادبخت – امین آزادبخت

 

1 (9)

علیآقا حسین پور – صالح سوری – استاد محمد حسین آزادبخت

 

1 (6)

میرسلیم خدایگان

 

IMG_7888

 

از راست : سعید بالنگ (سرویس شهدا )- نیما صفایی ( سرویس فناوری) – تورج آزادبخت ( سرویس سیاسی ) – استاد محمد حسین آزادبخت ( رییس شورای نویسندگان ) – میرسلیم خدایگان ( سرویس فرهنگی ، اجتماعی ) – امین آزادبخت ( مدیر سایت ) – علیآقا حسین پور ( سرویس هنری )

______________________________________________________________

همکاران غایب در تصاویر فوق : سجاد رضایی ( سرویس ادبی ) – قدرت فیاض بخش ( سرویس عکس ) – صالح سوری ( سرویس لرستان پژوهی ) – سهراب فرشاد ( سرویس حقوقی ) – شمسی امیدی ( سرویس سلامت )  داریوش ابراهیمی ( سرویس خبر ) – مهران مریدی – ( سرویس ورزشی )

با تشکر از زحمات استاد صمد زالپور مدیر آموزشگاه هنری میرعماد در جهت برگزاری نشست همکاران میرملاسی

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

محمد رضا طولابی در گفته :

تیم خوبی هستید موفق باشید.

[پاسخ]

... پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۰ تیر , ۱۳۹۲ ۱۶:۰۲:

من شیرینی تشریفات میخام 🙁 ؛(

[پاسخ]

ا. میرزایی در گفته :

با سلام و عرض ادب
خبر خوشحال کننده ای بود. یکپارچگی و انسجام بی شک به موفقیتهای بیشتر ختم میشود
چیزی که بیشتر بنده را خوشحال کرد سطر آخر بود که متوجه شدم آقای زالپور مدیر آموزشگاه هنری است. آفرین و دست مریزاد که هنرش را اینگونه در اختیار همشهریان قرار میدهد و این فن را گسترش میدهد.

[پاسخ]

حمیدازادبخت در گفته :

موفق باشید ازادبخت های اهل قلم

[پاسخ]

سید مجتبی حسینی در گفته :

درود بر استاد گرانقدر جناب علیآقا حسین پور ناااااااااازنین و استاد محمد حسین آزادبخت.

[پاسخ]

خ مرادیان دانشجوی ارشد تهران در گفته :

با سلام
آفرین وخسته نباشی میگم به تمام دست اندرکاران میرملاس
البته بخصوص به آزادبختهای همیشه در صحنه حضورواهل علم !!!!!!!!!

[پاسخ]

... پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۰ تیر , ۱۳۹۲ ۱۶:۰۳:

ارشد چی؟

[پاسخ]

خ مریمیان دانشجوی دکتری لندن پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۱ تیر , ۱۳۹۲ ۱۵:۵۸:

با سلام
خسته نباشید شیرینی خوردید تو این گرونی!!!

[پاسخ]

صیاد گراوند در گفته :

با سمه تعالی .ضمن ارزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی بروبچه های میرملاس .اینجانب صیاد گراوند کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کوهدشت ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات وخلق حماسه سیاسی از کلیه عزیزان چه انهایی که به من رای داده وچه رای نداده اند صمیمانه تشکر کرده و امیدوارم هرچه سریعتر پای افراد کوته بین و به نرخ روز نان خور از شهر عزیزمان کوتاه شود تا مردم بتوانند امدن نسیم عدالت و عمران و ابادانی را احساس کنند وعرصه برای امدن جوانان تشنه خدمت بازتر و بازتر شود.در پناه حق ارادتمند شما

[پاسخ]

صادق یاری پور پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۰ تیر , ۱۳۹۲ ۰۸:۲۶:

با سلام به آقای صیاد گراوند
دوست عزیز،اگر واقعن شما رای می آوردید حتی عضو اعضای علی البدل می شدید با همین کسانی که رای آوردند باز هم همین حرفها را می زدید؟

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۰ تیر , ۱۳۹۲ ۰۹:۳۱:

آقای گراوند برای ما جوانها شک نداشته باش شما برنده انتخابات هستی آنهایی که برنده شدند
بازنده بازنده بازنده هستند درنظر من وامثال من
تبریک میگم برنده شدنتونو

[پاسخ]

خ مریمیان دانشجوی دکتری لندن پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۱ تیر , ۱۳۹۲ ۱۶:۰۴:

هه هه هه
کوهدشت انگار لندنه!!!!!!!!!!!!!!
همتون حرف میرنید یعنی طبل تو خالی….
امیدوارم جدیدا بیان ببینم با این فرهنگ باحال کوهدشت!!کاری رو از پیش میبرن!!!
ببینیم و تعریف کنیم..
مدیر سایت تایید کن لطفا!
اخه دیدم هرچی رو که دوس داری تایید میکنی!!! چراشو میدونم خودتم خوب میدونی!
ببینمت رودررو بهت میگم حتما..

[پاسخ]

علی کولیوند در گفته :

خسته نباشید

[پاسخ]

مســعود ضرونــی در گفته :

بسیار عالی و خسته نباشید …
+ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما ای کاش توضیحی در حد چند خط از روند خوب این نشست هم داده میشد …

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

خيلي خوب است ولي كاش متن گفتگوها را هم مي زديد

[پاسخ]

هوشنگ حبیبی در گفته :

با سلام و دستمریزاد
کوهدشت با همه ناملایمات ،جوانانی دارد که در بسیاری از عرصه ها می توانند پیشرو باشند . میرملاس هم یکی از آن فرصت ها و بزنگاه هایی است که می تواند این حقیقت شیرین را هر روز در پیش چشم ما قرار دهد.
تا باد چنین بادا….

[پاسخ]

با سلام خدمت آقای فیاض بخش
برای عکاسی از جلسات رسمی استفاده از لنز واید چندان مناسب نمی باشد، مگر در مواقع ضرورت.
اعوجاج شدید این لنز اغراق زیاد و در مواردی طنز شدیدی به پرتره ها اعمال کرده است.

[پاسخ]

فیاض بخش پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۰ تیر , ۱۳۹۲ ۱۷:۳۸:

OK

[پاسخ]

دلفاني در گفته :

ضمن آرزوي موفقيت براي همه دست اندركاران ميرملاس و تشكر از تحت پوشش قرار دادن اخبار و رويدادهاي بروز ديار دوست و همسايه دلفان اميد است با تلاش همه شما عزيزان هر روز شاهد پيشرفت و ترقي روز افزون شما در عرصه فضاي مجازي باشيم . دوستدار همه كوهدشتي ها

[پاسخ]

حضور جناب مهندس بالنگ در جمع میرملاسیها مایه مباهات ماست.
موفق باشی برادر بالنگ عزیز

[پاسخ]