تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

شروط برقراری تماس تصویری رایتل

  • کد خبر : 28511
  • 09 تیر 1392 - 16:03

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: با تصویب پیوست فرهنگی در کمیسیون‌های این شورا، خدمات تصویری اپراتور رایتل مجدداً برقرار خواهد شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس،مهدی اخوان بهابادی اظهار داشت: ارائه خدمات نسل سوم مانند برقراری تماس تصویری برای اپراتورهای دیگر در دستور کار این شورا قرار گرفته است . دبیر […]

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: با تصویب پیوست فرهنگی در کمیسیون‌های این شورا، خدمات تصویری اپراتور رایتل مجدداً برقرار خواهد شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس،مهدی اخوان بهابادی اظهار داشت: ارائه خدمات نسل سوم مانند برقراری تماس تصویری برای اپراتورهای دیگر در دستور کار این شورا قرار گرفته است .

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: متاسفانه مشکلات متعددی را مشاهده کردیم از جمله اینکه سال گذشته دوره انحصار این خدمات در کشور مجدداً تمدید شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که این اپراتور در اجرای تعهدات خود تاخیر داشته و به جای آنکه به خاطر محروم شدن مردم از دریافت یکسری خدمات در کشور، برای این اپراتور جریمه‌ اعمال شود، دوره انحصار آن تمدید شد.

اخوان بهابادی ادامه داد: این موضوع این یکی از موضوعاتی است که در دستور کار قرار گرفته و بررسی می شود و احتمال اینکه اپراتورهای دیگر نیز مجاز به ارائه خدمات با استفاده از این فناوری شوند وجود دارد و در حال بررسی این موضوع هستیم .

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: نکته دیگر این است که بعد از شروع ابتدائی خدمات تماس تصویری در کشور دغدغه‌ها و ملاحظاتی ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این رابطه اکثر افرادی که با آنها صحبت کردیم نسبت به اصل فناوری و تکنولوژی اعتراضی نداشتند، بلکه به نحوه بکارگیری آن و اینکه پیوست فرهنگی وجود ندارد که بر اساس چه ضوابطی قرار است فعالیت صورت گیرد، معترض بودند.

اخوان بهابادی ادامه داد: از این رو با اپراتور مذاکره کردیم و از آنها خواسته شد که این دغدغه فرهنگی را رفع کنند.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، دبیر شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم چند ماه تعامل با این اپراتور به نتیجه مطلوب نرسیدیم و مصوب شد که خدمات تماس تصویری این اپراتور موقتا قطع شود تا پیوست فرهنگی تدوین و تصویب و در نهایت بلافاصله بعد از تصویب پیوست فرهنگی مجددا خدمات تماس تصویری ادامه پیدا می کند .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.