کد خبر : 28542
تاریخ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,612 بازدید

قایق های کاغذی منحصر به فرد “استاد محمد حسین آزادبخت” در دریاچه ی بهشت خرم آباد/ کنار باغ های خضر رها شدند.

        ———————————————— قایق های کاغذی منحصر به فرد “استاد محمد حسین آزادبخت” در دریاچه ی بهشت خرم آباد/ کنار باغ های خضر رها شدند. ———————————————— اختصاصی میرملاس نیوز: معمولا اغلب انسان ها در دوران کودکی با تا زدن برگ هایی از کاغذ دفتر مشق هایشان، ساختن قایق های کاغذی را تجربه کرده اند. […]

 

 

 002

 

————————————————

قایق های کاغذی منحصر به فرد “استاد محمد حسین آزادبخت” در دریاچه ی بهشت خرم آباد/ کنار باغ های خضر رها شدند.

————————————————

اختصاصی میرملاس نیوز: معمولا اغلب انسان ها در دوران کودکی با تا زدن برگ هایی از کاغذ دفتر مشق هایشان، ساختن قایق های کاغذی را تجربه کرده اند. آن قایق ها را بروی آب های محل زندگی خود، شناور ساخته اند. اگر آن انسان ها که دوران کودکی را پشت سر نهاده اند، دوباره در موقعیتی قرار بگیرند تا شاهد شناور شدن قایق های کاغذی بر روی آب های دریاچه ها و منظر گاه های پیرامونشان در فضاهای شهری باشند، از مشاهده آنها لذت خواهد برد و احساس آرامش می کنند. مشاهده قایق های کاغذی یزرگ بر روی آب با خطوطی آبی رنگ، مشق و جملانی از متن کتاب های درسی دوره ابتدایی، برای بسیاری خاطه انگیز خواهد بود، همه افراد با شرایط سنی متفاوت از دیدن قایق های کاغذی رها شده برروی آب لذت خواهند برد.

————————————————

یک نکته : این آثارکاملا اورجینال می باشند  ایده یا “کانسپت” این آثار منحصر به استاد محمد حسین آزادبخت می باشد ودر جایی دیگر اجراء نشده اند.  قایق های کاغذی  جدید ترین آثار محمد حسین آزادبخت  می باشند که با ورق گالوانیزه به روش تا کردن در اشل 10 برابر و هر کدام با طول 2 متر ساخته شده اند و امروز در 9/4/92 در دریاچه بهشت خرم آباد رها شدند.

————————————————

001

——————————————-

 

002

 

————————————————

 

003

 

———————————————-

 

004

 

———————————————–

 

005

———————————————–

 

006

 

————————————————

 

 007

 

———————————————-

 

 008

 

———————————————–

 

009

 

————————————————

 0010

———————————————-

 

 

 

درج شده توسط : سجاد همتی / دبیر پاتوق هنری " میرملاس "

دیدگاه ها

مهران در گفته :

زنده باد نام و یاد هنرمندان خوش ذوق شهرمان موفق باشید

[پاسخ]

تورج در گفته :

خارق العاده است . روياى بچگي كه در سن بالاتر برام زنده شد!! زنده باد استاد آزادبخت!

[پاسخ]

کیانوش بیرانوند در گفته :

سلام. آفرین ، جالب بود.ممنون

[پاسخ]

میرسلیم خدایگان در گفته :

درود بر استاد محمدحسین آزادبخت که تخیلات خلاقه اش را در دستهای توانمندش به واقعیت تبدیل می کند.

[پاسخ]

مهساشفیعی در گفته :

آرزوی ساختن قایق کاغذیِ این مدلی به دلم موند.همیشه قایق هام کج و کوله بودن 😀
زیبایی دریاچه با این قایق ها دو چندان شده.درود بر استاد…دست مریزاد

[پاسخ]

من بیشتر از کارش از تیپش خوشم میاد ..

[پاسخ]

علی کولیوند در گفته :

درود بر استاد آزادبخت عزیز

[پاسخ]

مانی در گفته :

جناب ازادبخت عزیز سلام و ارادت فراوان

معتقدم لرستانی باید لرستانی فکر کند نه منطقه ای و محلی و گزینشی سایت جنابعالی مورد علاقه همه دوستان لرستانی است لکن به نظر میرسد دغدغه جنابعالی به نگاهی به یک منطقه خاص و آن هم کودشت بسیار پررنگ است و این برای مخاطبین شما واقعا خسته کننده ششده است ……دوست من بهتر است به جای واگرایی در لرستان همگی به همگرایی روی بیاوریم و از محلی نگاه کردن و قبیله گرایی نیاکانمان دوری کنیم ………. یا علی

[پاسخ]

بهروز پیری در گفته :

درود فراوان بر تمام هنر مندان و هنر دوستان و خدمت کنندگان به هنر
اگر چه صبحت کردن امثال بنده حقیر در مورد استاد ازادبخت چیزی نیست جز جولان در عرصه ی سیمرغ اما این گستاخی تنها احساس ارادتیست به محضر حضرت استاد
در عصری که ما در ان زندگی میکنیم صنعت گوی سبقت را از هنر ربوده و شاید در کلیات بتوان گفت که هنر را در خدمت صنعت قرار داده اند.پس ذر اینجا معنای هنر معنائیست صنعتی و هنر عبارت میشود از افرینندگی انسان برای اینکه انسان را به انچه در طبیعت هست برساند و این همان واقعیت است.در حالیکه هنر حقیقت است و عبارت میشود از افرینندگی انسان برای اینکه انسان از چیزهایی برخوردار بشود که به ان نیازمند است,اما در طبیعت نیست و این همان حقیقت است.
پیام و شاخصه اصلی اثار جناب استاداز دیدگاه اینجانب اینست که هنر یک نوع کار ماوراء صنعتی است که انسان انجام میدهد تا طبیعت را بر اساس انچه که میخواهد ولی در طبیعت نیست تزئین کند و میکوشد تا نقصی را که در طبیعت میجوید و کمبودی را که در طول تکامل روح و نیاز خودش در طبیعت احساس میکند به وسیله خلقت هنری جبران نماید و این یعنی هنر برای حقیقت.

[پاسخ]

آموزشگاه آزاد هنری میرعماد،صمد زال پور در گفته :

هر که سرمایه از ادب دارد
درود بر استاد خوش محضر ونظرم آزادبخت عزیز
تلاشهاتون ستودنی وزیباست!باشد ارج نهیم

[پاسخ]

دخترک پاییزی در گفته :

عالی بود

[پاسخ]

سرویس شهدا / سعید بالنگ در گفته :

درود استاد آزادبخت عزیز که مایه افتخار کوهدشت و لرستان هستید

[پاسخ]

نیما صفایی / دبیر سرویس فناوری و دانلود "میرملاس" در گفته :

استاد عزيز فوق العاده بود!!!!!!!

[پاسخ]

محسن در گفته :

عالیه استاددستت دردنکنه

[پاسخ]

جواددوستی در گفته :

بسیار عالی بود آقای آزادبخت .زنده باشید

[پاسخ]

پرويز گراوند در گفته :

كاغذ از از معجز دستت، دلش دريايي شود.

[پاسخ]

اکرم بهرامیان در گفته :

کارتون بی شک وجد آوره!
هر چند تو دنیا قایق های کاغذی زیادی بوده که به مناسبت های مختلف تو آب انداخته شده,ولی حسن کارشما در موندگاریشه..
موفق باشید.

[پاسخ]

حسین در گفته :

بعضیافقط ادعای هنر دارند ودکور هنرمند ولی ازادبخت یه چیز دیگه است

[پاسخ]

مردم در گفته :

پس چرا کسی سوار قایقا نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

هلنا در گفته :

پشت دریاشهریست
قایقی خواهم ساخت
دورخواهم شدازاین خاک………

[پاسخ]

عیسا امیری چولاندیم در گفته :

تنها یکی به قلعه تاریخ می رسد هر مرد پاشکسته ای که تیمور لنگ نیست
وقتی که عاشقانه بنوشی پیاله را فرقی میان شراب و شرنگ نیست

سپاس از استاد و هنرمند گرامی

[پاسخ]

نسیم در گفته :

قشنگه….خیلی

[پاسخ]

لیلا خوش ناموند در گفته :

ممنون از سایت زیبا تون…با اینکه یه کوهدشتی ام اما هیچوقت به این خوبی هنرمندای شهرمو نشناختم
با تشکر از زحمت های بی دریغتون…

[پاسخ]

الهام عباسی در گفته :

ممنون استاد بسیار جذاب ودیدنی..
امیدوارم که مانند آثار ماندگارتان ماندگار بمانید….

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند در گفته :

از کوجه های خاطره ی من…
امشب..صدای پای تو می آید…
سپاس ای استاد خوش ذوق.

[پاسخ]

رستمی در گفته :

دست خوش

[پاسخ]

مسعود پارسافر در گفته :

سهراب: ” قايقي خواهم ساخت ، خواهم انداخت به آب”.

سلام. وقت زيبا. خاطرم را زنده كردي به ياد آوري خاطرات كودكي
و
خاطرات با هم بودن در ” نقاشي موزه مردم شناسي اليگودرز”. زنده باشي…

[پاسخ]

رشیدی در گفته :

سلام به همه همشهریهای عزیزم
همیشه دوست داشتم استاد محمدحسین آزادبخت رو از نزدیک ببینم
آخرش تو کنسرت استاد رحمانپور دیدمش کارهاش واقعا عالیه

[پاسخ]

داريوش جعفري در گفته :

استاد آزادبخت با داشتن خلاقيت زياد نياز به پرواز دارد.
اي كاش او را به تمام بشناسند و به او ميدان دهند آنگاه خواهند ديد كه چه «طرحي نو در خواهد انداخت»!
درك نشدنِ انسانهاي بزرگ، براي ايشان قفسي كشنده است!

[پاسخ]

very good

[پاسخ]

سارامهرداد در گفته :

سلام استاد…کودک درونی که در قالب اندام بزرگ شده مان میخواهد که باشد..که بیرون بریزد اازنقاب بزرگ شدن هاوبزرگ بودن ها…کاش میشدگه گاه کوچک شدتاجسارت بیرون ریختن کودکیهای بزرگ را داشت..پیروز باشید.

[پاسخ]

سید مصطفی جهانبخت در گفته :

سلام و سپاس نثار استاد آزادبخت!

[پاسخ]