تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

امرایی مطرح کرد: ۲۳۴ فقره تسهیلات اشتغالزا توسط صندوق مهر امام رضا(ع) لرستان پرداخت شد

  • کد خبر : 28552
  • 09 تیر 1392 - 22:46

  مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان از پرداخت ۲۴۳ فقره تسهیلات خود اشتغالی از طریق این صندوق خبر داد. مهر: مهدی  امرایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال گذشته ۲۳۴ فقره وام خود اشتغالی از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان به متقاضیان پرداخت شده است. وی بیان داشت: […]

IMG12344601

 

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان از پرداخت ۲۴۳ فقره تسهیلات خود اشتغالی از طریق این صندوق خبر داد.

مهر: مهدی  امرایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال گذشته ۲۳۴ فقره وام خود اشتغالی از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: در این راستا ۲۰ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان همچنین از پرداخت تسهیلات ازدواج از سال ۸۸ تا کنون به بیش از ۱۲۳ هزار متقاضی خبر داد و گفت: تا کنون ۸۳ درصد قراردادهای منعقد شده در این زمینه محقق شده است.

امرایی همچنین از پرداخت ۱۴ هزار ۵۴۰ فقره تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به  پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان نیز تصریح کرد: تا کنون برای پنج هزار و ۵۰۰ فقره پرداخت تسهیلات مجوز صادر شده است.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان لرستان با بیان اینکه طی سالجاری نیز پرداخت تسهیلات به هزار طرح صادر شده است افزود: از این تعداد ۹۷۰ مجوز آماده تعیین بانک برای دریافت تسهیلات هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. واقعا بهت تبریک میگم آقا مهدی

  2. بسیار باید تاسف خورد که استانی با بیشترین آمار بیکاری در کشو آن هم با فاصله زیاد! بعدش هم مدیر یکی از ارکان اصلی اشتغال زای با جلوی خبرنگاران با افتخار از ایجاد ۲۳۴ شغل در پوست خود نمیگنجد!!!

  3. جناب ناشناس ما به مدیر بودنش تبریک گفتیم و افتخار هم میکنیم،بعد هم مشکلات بیکاری با صندوق مهر درست نمیشه

  4. آقای امین دولتشاه من شما را نمی شناسم ولی از ظواهر معلومه آدم بسیار بی معلومات و ناشی هستی و از واژه ها و کلمات نمودونی استفاده کنی- در پوست خود نمی گنجید؟؟؟؟؟؟ تو از کجا فهمیدی ؟ با این آقا مستقیما حرف زدی اظها خوشحالی یا ناراحتیشو شنیدی؟ این آمار مال چه بازه زمانی میشه؟ آیا کل بیکاری چندین هزار نف ری لرستان که به لطف مسئولین و نمایندگان و مردم فهیم با خواسته هایشان است با یک صندوق تازه راه افتاده با اعتبارات محدود حل میشه؟ آیا از آمار معوقات که همون آقا توی جلسه ها اعلام کرده خبر داری؟ چرا اونارو نمی گی ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.