تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

شکست مقتدرانه ایران برابر ایتالیا/پیروزی امتیازی ۴ بر ۲ ایران در برابر قهرمان ۸ دوره لیگ جهانی والیبال

  • کد خبر : 28586
  • 10 تیر 1392 - 0:04

        دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا در لیگ جهانی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایتالیا به پایان رسید. به گزارش سرویس ورزشی میرملاس نیوز ، تیم ملی والیبال کشورمان امشب در دومین دیدار خود برابر ایتالیا در جزیره ساساری به میدان رفت که این دیدار با برتری […]

 
Untitled234567890
 
 
 
دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا در لیگ جهانی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایتالیا به پایان رسید.
به گزارش سرویس ورزشی میرملاس نیوز ، تیم ملی والیبال کشورمان امشب در دومین دیدار خود برابر ایتالیا در جزیره ساساری به میدان رفت که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ ایتالیا به پایان رسید.

 
شاگردان ولاسکو ست نخست را قدرتمندانه آغاز کردند و در امتیازات نخست از ایتالیا پیش افتادند اما چند اشتباه فردی از بازیکنان ایران موجب شد تا حریف تا ۴ امتیاز از ایران پیش بیفتد.
 
در ادامه امیر بارها از پشت خط دیوار دفاع سه نفر حریف را از در هم کوبید تا ایران اختلاف امتیازها را کاهش دهد و داودی در ادامه با سرویس های خوب خود ایران را در امتیاز ۱۸ با ایتالیا برابر کرد.
 
دو تیم تا امتیاز ۲۰ پایاپای پیش رفتند اما سرویس‌های خوب کاپیتان ساوانی و دریافت‌های نه چندان مطلوب ایران موجب شد تا بار دیگر ایتالیا در امتیاز پیش بیفتد و در نهایت ایتالیا ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید.
 
ست دوم را باز هم ایرانی ها در امتیاز پیش افتادند اما در حالی که درتا امتیاز ۱۲ از حریف پیش بودند ۱۵ ایتالیایی ها با کسب ۷ امتیاز متوالی ۱۵ بر ۱۳ پیش افتادند.
 
در ادامه ایرانی ها به دنبال جبران امتیازات از دست رفته بودند و موفق شدند در امتیاز ۱۶ باز هم از ایتالیا پیشی بگیرند اما برتری ایران زیاد طول نکشید و باز هم ساوانی با سرویس های خود ایتالیا را پیش انداخت و در نهایت ۲۵ بر ۲۰ این ست را نیز ایران واگذار کرد.
 
ست سوم را باز هم ایران قدرتمند آغاز کرد اما در طول بازی تلاش کر د تا برتری امتیازی خود را حفظ کند و حتی در دقایقی این اختلاف را به عدد ۶ رساند تا در نهایت ۲۵ بر ۲۰ پیروز این میدان باشد.
 
ست چهارم ایران در اوج آمادگی قرار داشت و باز هم در امتیاز از ایتالیا پیش افتاد و موفق شد ۶ امتیاز از ایتالیا پیش بیفتد و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید.
 
سرویس های دیدنی و دفاع همه جانبه بازیکنان ایران ایتالیایی را به زحمت انداخته بود.
 
ست پنجم دو تیم تلاش کردند تا امتیاز ها را حفط کنند و ایران در حالی که تا امتیاز ۴ از حریف پیش بود در امتیاز ۵ بر ۴ عقب افتاد اما موسوی با دفاع خوب خود ایران را در امتیاز ۷ پیش انداخت.
 
برتری ایران تا امتیاز ۱۲ ادامه داشت اما ایتالیایی ها موفق شدند ۱۵ بر ۱۳ ایران را مغلوب کند و ۲ امتیاز از این دیدار بگیرد.
 
ایران در مجموع ۲ دیدار موفق شد ۴ بر ۲ ایتالیا را مغلوب کند.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. دم همه ی افتخار آفرینان تیم والیبال گرررررم
    جای فرهاد قائمی هم واقعا خالی بود.کاش مسئولین یک هزارم فوتبالیستها،به والیبالیست های با اخلاق کشور اهمیت میدادن.

  2. والیبالیستامون گل کاشتن انشاالله بازی با کوبا روهم مقتدرانه ببریم…..به آقای ولاسکو هم خسته نباشید میگم که خیلی واسه والیبال ما زحمت کشیدن.سید محمد موسوی رو هم فراموش نکنین که بهترین مدافع لیگ جهانیه.

  3. باسلام. به خدا جای عقاب کوهدشتیمون خالی بود. ایشالا زودتر خوب بشیی. رضا صفایی عزیز مصدومیت جز ورزشه

  4. ای کاش همه میدونستن. که شهرام محمودی تو تیم بتروشیمی ذخیری رضا صفایی بود. اقا رضا خودتو عشق است. بازیتو تو لیک دونبال می کنم. بهت افتخار میکنیم. مصدومیت زودتر خوب میشه ایشالا زودتر ببینیمت

  5. تقدیم به رضا صفایی والیبالیست خوش اخلاق و با افتخار کوهدشت. هایده ناو دلم تا دنیا دنیاست، ارا قسمم شاهدم خداس،تقلا نکه له دسم درجید،هایده خاطرک هر کور بجید:::::))رضا جان خدا شاهده جات تو تیم ملی خالیه. به امید موفقیت شما.

  6. اقای صفایی افتخار لرستانی. ما هم دوست داریم

  7. جای پسرعموم رضا صفایی خیلی خالیه، اگه بودش میترکوند.دم والیبالیستها گررررررررررم

  8. سلام. مایع افتخاری. اقای صفایی. شیر مادرت حلالت که اسم کوهدشتو کوهدشتیو تو دنیا به زبان میاری

  9. اقای صفایی ما هم به عنوان یه کوهدشتی بهت افتخار می کنیم. موفق باشید

  10. ای کاش لرستان و کوهدشت قدر دان این ورزشکاران با اخلاق بود خداییش افتخار کوهدشت و لرستانند

  11. در پاسخ به (سحر.کوهدشت)
    باید بگم که امسال را در یکی از بهترین سال ها در آلومینیوم هرمزگان گذراند و هفتم شد.تیم ملی هم دعوت شد ولی سر تمرینات زانوش آسیب دید و الان خانه نشین شده.وضعیت آیندش هم پس از مسابقات لیگ جهانی مشخص میشه

  12. تبریک به خانوادی صفایی واسه داشتن قهرمان رضا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.