تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

دیدار اعضا شورای‌شهر تهران با هاشمی + عکس

  • کد خبر : 28641
  • 10 تیر 1392 - 12:17

جمعی از اعضای اصلی و علی‌البدل چهارمین دوره شورای شهر تهران و اعضای ستاد اصلاح‌طلبان عصر دیروز یکشنبه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند. به گزارش میرملاس به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی در این دیدار با تبریک مجدد به ملت که نجیبانه در انتخابات شرکت کردند، شوراهای اسلامی را یک […]

جمعی از اعضای اصلی و علی‌البدل چهارمین دوره شورای شهر تهران و اعضای ستاد اصلاح‌طلبان عصر دیروز یکشنبه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

به گزارش میرملاس به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی در این دیدار با تبریک مجدد به ملت که نجیبانه در انتخابات شرکت کردند، شوراهای اسلامی را یک نهاد اجتماعی خواند و افزود: تهران پیشانی ایران و اعضای شورای شهر هم وظیفه شهری و هم وظیفه ملی دارند تا مردم احساس رضایت کنند و چهره ایران در نگاه مهمانان خارجی همراه با پیشرفت و توسعه باشد.
وی خاطرات تندروی دوره اول شورای شهر تهران را برای مردم تلخ خواند و ادامه داد: باید در تعامل سازنده و معقول با جناح‌ها و بدور از جار و جنجال به اولویت‌بندی فرهنگی، اخلاقی، رفاهی و عمرانی بپردازید تا آلودگی‌های اجتماعی و تهدید کننده استحکام خانواده‌ها را از زندگی مردم دور سازیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تأکید کرد: اگرچه اعضای منتخب شورای شهر از چهره‌های سیاسی هستند اما باید بیشتر با حس اجتماعی کار کنند و به حل مسائلی بپردازند که مردم روزانه در زندگی خود با آنها ارتباط دارند.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام محسن رهامی عضو ستاد اصلاح‌طلبان شورای شهر و احمد مسجد جامعی منتخب مردم تهران در این شورا به بیان دیدگاه‌های خود و ارائه گزارش از برنامه‌های انتخاباتی و فعالیت‌های آینده پرداختند.
 
 
73010_771
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۰
    • اقای دوستی خواهش میکنیم دست از طرفداری ملکشاهی بردار….
      این یک ضعف برای شماست….
      نزارید همه فک کنن شما یکسری رانت ها رو از ملکشاهی گرفتید در تهران…..
      خواهش میکنیم….

      • با سلام خدمت (رات)
        باید به عرض حضرتعالی برسانم که کامنت شما دو حالت داره
        حالت اول: شما باحالتی دلسوزانه اما زیرکانه خواسته اید جناب مهندس دوستی را زیر سوال ببرید که از ملکشاهی استفاده کرده است؟
        حالت دوم : واقعا از سر دلسوزی این کامنتو نوشتید
        حال بنده عرض می کنم با احترامی که برای آقای ملکشاهی قائل هستم باید ایشان در تهران نفوذ چندانی ندارند و این آقای دوستی است که فقط و فقط برای پیشرفت شهرمان ایشان را به افراد رده بالای کشوری معرفی می کند و نیز در زمان انتخابات شورای شهر ایشان به دلیل اختلاف دیدگاه در انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری از هم فاصله گرفتند و مطمئن باشید حالا به دلیل برد جناب آقای دکتر روحانی ملکشاهی از وجود مهندس دوستی استفاده می کند.

  1. درود خدا بر هاشمی و همچنین به همشری عزیزمان حاج اسماعیل دوستی افتخار لرستان

  2. درود بر افتخار زاگرس نشینان ، مرد تلاش و همت حاج اسماعیل دوستی

  3. درود بر زاگرس نشینان پایتختب که با همت وهمدلیشان جناب مهندس اسماعیل دوستی رادر انتخابات شورای شهر

    تهران همراهی نمودند

  4. هاشمیا!
    از قدیم فرموده اند
    گر صبر کنی، ز غوره حلوا سازی

  5. هرکسی کودور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش

  6. درود بر مرد باکیاست لرستان مهندس اسماعیل دوستی

  7. افتخار این دیار امثال حاج علی اصغر اسفندیاری، سید عیسی موسوینژاد، فرج اله مومنی،محمدی آزادبخت، دکتر طهماس علیپور، شیخ محمدرضا عباسی فر و… است. بعضی ها نان به نرخ روز می خورند!

    • آقای کریم از ادبیات شما مشخص است که این حرف ازروی حسادت وبرای شما متاسفم که درخود این را نگنجانده اید که رشد همشهری هایمان مایه افتخاراست وبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس.

    • واقعا متاسفم برای کریم و امثال کریم ها که پیروزی غرور افرین مهندس دوستی رو نمی بینند و بجای تبریک و خوشحالی از حسادت نام بزرگان دیگری رو می برند که بردن نامشان در این خبری بی مناسبت است .در ضمن دو نفر از بزرگانی را که نام بردید در ستاد حاج اسماعیل دوستی در تهران ( خ قائم مقام فرهانی) هر روز پابه پای مهندس دوستی به تبلیغ مشغول بودن و برد او را افتخار و سربلندی نه تنها برای کوهدشت، لرستان بلکه ۱۱ شهر زاگرس نشین نامیدند. و حال چشم دیدن حضور آقای دوستی را در کنار بزرگان کشوری همچون ( آیت الله هاشمی ، حجت السلام خاتمی ، دکتر عارف و رئیس جمهور منتخب دکتر روحانی ) که باعث مبهات و سربلندی ماست می خواهید با این کامنتها کمرنگ و تیره کنید.
      در ضمن اگر ایشان نان به نرخ روز خور بودن در ۸ سال دولت احمدی نژاد یک پست دولتی می گرفت یا ….
      ای خداوند متعال از شر حسودان به تو پناه می برم

  8. از صاحب امتیاز سایت میر ملاس اقای ازادبخت که مطالب خوبی در سایت دارند تشکر میشودواما در باره ی اقای کریم که اسم بعضی از اصلاح طلبان را اورده اند باید عرض کنم اقای دوستی هیچ مشکلی باانها ندارد بلکه باهم دوست میباشند و وظیفه ی هرلر وکرد است به اقای دوستی تبریک بگوید چون مایه ی افتخار است حدس میزنم اقای کریم طرفدار اصلاحات نیست واز جناح مقابل است بنده اهل کرمانشاه هستم و پیروزی اقای مهندس دوستی مایه ی سربلندی میباشد

  9. پیروزی مهندس اسماعیل دوستی مایه افتخار و عزت برای همشهریان عزیز کوهدشتی و هم استانیهای محترم لرستانی میباشدو طیف اصلاح طلبان میباشد برای ایشان آرزوی موفقیت داریم

  10. واقعا اگه قرار باشه بخاطر یک سری حرف و حدیث های قدیم این افتخار مهندس دوستی رو نادیده بگیریم کمال نامردیه

  11. پیروزی مهندس دوستی مایه افتخار است برای ما کوهدشتی ها

  12. پیشرفتهای روز افزون مهندس دوستی موجب افتخار برای هر لرستانی خصوصا کوهدشتیها میباشدخدا وند حسودها رابه راه راست هدایتکند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.