کد خبر : 2877
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 499 بازدید

كودك 7 ساله دخترعموي 5 ساله‌اش را كشت

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ايسنا: فرمانده انتظامي استان لرستان از مرگ يك دختربچه پنج ساله به دست دخترعموي هفت ساله‌اش در يكي از روستاهاي توابع كوهدشت خبر داد. سردار كاظم عليزاده گفت: دو دختربچه هفت و پنج ساله در يك میهماني خانوادگي مشغول بازي با يكديگر بودند كه دختر پنج ساله با […]

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ايسنا: فرمانده انتظامي استان لرستان از مرگ يك دختربچه پنج ساله به دست دخترعموي هفت ساله‌اش در يكي از روستاهاي توابع كوهدشت خبر داد. سردار كاظم عليزاده گفت: دو دختربچه هفت و پنج ساله در يك میهماني خانوادگي مشغول بازي با يكديگر بودند كه دختر پنج ساله با شليك گلوله‌ دخترعموي هفت‌ساله‌اش به قتل رسيد. فرمانده انتظامي استان لرستان با بيان اينكه اين اسلحه شكاري متعلق به پدر يكي از دختربچه‌ها بود گفت: تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه دارد اما شواهد اوليه حاكي از آن است كه اين دو كودك مشغول بازي با اسلحه شكاري بودند كه اين حادثه رخ داده است.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

كاش پدرش به جاي اين طفل معصوم به هلاكت مي رسيد آخه توي اين جامعه با اين امنيت و آرامش چه جاي نگهداري اسلحه در منزل است؟

[پاسخ]

نادر بدونه سیمین در گفته :

خدا بهشون صبر بده

[پاسخ]

علی آقا یا توی این جامعه زندگی نمی کنی یا اینکه از روی تعصب چیزی داری میگی حالا بابای این بچه اشتباه کرده که اسلحه و فشنگش را دم دست بچه گذاشته ولی به معنی مستحق بودن به مرگ نیست شما اگه توی روستا زندگی بکنی میفهمی که داشتن اسلحه برای یه روستایی از نون شب واجب تره مگه نمیشنوی دیگه حتی توروز روشن وبا زور اسلحه با پژو ونیسان میان به زور احشام و دارایی روستاییان را بار میکنند دریغ از دستگیری حتی یک نفر اگه نمونه میخوای بیا تو بخش کوهنانی چند نمونه مستند بهت معرفی کنم

[پاسخ]

پادروند در گفته :

اخه چرا

[پاسخ]

کوهدشت در گفته :

جدن خدا بهشون صبر بده

[پاسخ]

00 پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳ فروردین , ۱۳۹۱ ۲۱:۲۹:

مستر كوهدشت جدٍاً درسته نه جدن

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۳۱ تیر , ۱۳۹۱ ۲۰:۱۵:

جداعربی است!اتفاقن ازاین به بعداینادرستن مثل:مطمئنن و…

[پاسخ]

آشتی نادر با سیمین در گفته :

ای روله تفری دات

[پاسخ]

مریم در گفته :

وقتی توی هرخونه ی کوهدشتی کم کم یه اسلحه هست وبهش افتخارم میکنن!!!حقشون بوده…تاالان هزارتاازاین مورداپیش اومده اما…………………………………..

[پاسخ]

رومشکانی در گفته :

ما تو خونمون دوتا اسلحه داریم ولی این دلیل نمیشه باهاشون بازی کنیم پدرم جایی اونارو گذاشته که من الان 22 سالمه تازه یه ماه پیش فهمیدم اسلحه داریم….بعدشم اظهار نظر الکی نکنید لطفآ………………..!!!!

[پاسخ]

مريم پاسخ در تاريخ شنبه ۲۲ مهر , ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳:

ميبينيم و ميشنويم !اقاي 22ساله از رومشكان!

[پاسخ]

طاهی در گفته :

بمیرم برا دوتاشون چه اونکه مرده چه اونکه زده زندگی دوتاشون برباد رفت.

[پاسخ]