تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

کودک ۷ ساله دخترعموی ۵ ساله‌اش را کشت

  • کد خبر : 2877
  • 26 اسفند 1390 - 8:31

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی استان لرستان از مرگ یک دختربچه پنج ساله به دست دخترعموی هفت ساله‌اش در یکی از روستاهای توابع کوهدشت خبر داد. سردار کاظم علیزاده گفت: دو دختربچه هفت و پنج ساله در یک میهمانی خانوادگی مشغول بازی با یکدیگر بودند که دختر پنج ساله با […]

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی استان لرستان از مرگ یک دختربچه پنج ساله به دست دخترعموی هفت ساله‌اش در یکی از روستاهای توابع کوهدشت خبر داد. سردار کاظم علیزاده گفت: دو دختربچه هفت و پنج ساله در یک میهمانی خانوادگی مشغول بازی با یکدیگر بودند که دختر پنج ساله با شلیک گلوله‌ دخترعموی هفت‌ساله‌اش به قتل رسید. فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه این اسلحه شکاری متعلق به پدر یکی از دختربچه‌ها بود گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد اما شواهد اولیه حاکی از آن است که این دو کودک مشغول بازی با اسلحه شکاری بودند که این حادثه رخ داده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=2877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. کاش پدرش به جای این طفل معصوم به هلاکت می رسید آخه توی این جامعه با این امنیت و آرامش چه جای نگهداری اسلحه در منزل است؟

  2. خدا بهشون صبر بده

  3. علی آقا یا توی این جامعه زندگی نمی کنی یا اینکه از روی تعصب چیزی داری میگی حالا بابای این بچه اشتباه کرده که اسلحه و فشنگش را دم دست بچه گذاشته ولی به معنی مستحق بودن به مرگ نیست شما اگه توی روستا زندگی بکنی میفهمی که داشتن اسلحه برای یه روستایی از نون شب واجب تره مگه نمیشنوی دیگه حتی توروز روشن وبا زور اسلحه با پژو ونیسان میان به زور احشام و دارایی روستاییان را بار میکنند دریغ از دستگیری حتی یک نفر اگه نمونه میخوای بیا تو بخش کوهنانی چند نمونه مستند بهت معرفی کنم

  4. اخه چرا

  5. جدن خدا بهشون صبر بده

  6. ای روله تفری دات

  7. وقتی توی هرخونه ی کوهدشتی کم کم یه اسلحه هست وبهش افتخارم میکنن!!!حقشون بوده…تاالان هزارتاازاین مورداپیش اومده اما…………………………………..

  8. ما تو خونمون دوتا اسلحه داریم ولی این دلیل نمیشه باهاشون بازی کنیم پدرم جایی اونارو گذاشته که من الان ۲۲ سالمه تازه یه ماه پیش فهمیدم اسلحه داریم….بعدشم اظهار نظر الکی نکنید لطفآ………………..!!!!

  9. بمیرم برا دوتاشون چه اونکه مرده چه اونکه زده زندگی دوتاشون برباد رفت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.