- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نتیجه نهایی تأیید یا رد هیئت نظارت بر شوراهای شهرهای لرستان اعلام نشده است

34u5md6r9gnc6uhchlkp

 

سرپرست معاون استاندار لرستان گفت: نتیجه نهایی تأیید یا رد هیئت نظارت بر شوراهای شهرهای لرستان اعلام نشده است.

سجاد معین در گفت‌وگو با فارس ، از اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای شهر و روستا به ستاد انتخابات وزارت کشور خبر داد و گفت: به جز شورای شهر خرم‎آباد کار بررسی نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا توسط ستادهای اجرایی به اتمام رسیده و به وزارت کشور جهت تأیید نهایی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه ابطال انتخابات شوراهای شهرستان خرم‌آباد کذب است، ‌افزود: براساس قانون انتخابات افرادی که نسبت به نتایج اعتراض داشته‌اند، شکایت خود را به هیئت‎های اجرایی ارسال و هیئت‌های اجرایی طی مدت پنج روز شکایت‌ها را بررسی و نتایج را اعلام کردند.

سرپرست معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات تمامی شهرها و روستاهای استان مشخص شده است و تنها منتظر نتایج نهایی انتخابات شورای شهر خرم‎آباد هستیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق قانون هیئت‌های نظارت ۱۵ روز فرصت دارند تا نتیجه انتخابات شهرستان‎های لرستان را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام کنند، ابراز داشت: منتظر تأیید نهایی صحت انتخابات از سوی هیئت‌های نظارتی هستیم که به محض اعلام نتایج آن را به مردم اعلام می‌کنیم.

معین با بیان اینکه به زودی نتیجه نهایی انتخابات شوراهای شهرستان‌های لرستان اعلام می‌شود، عنوان کرد: هیئت‌های نظارت تا ۲۲ تیرماه فرصت دارند تا نتیجه نهایی انتخابات شهرستان‌ها را اعلام کنند و تاکنون از سوی هیئت‌های نظارت هیچ‌گونه نظری مبنی بر تأیید یا رد انتخابات شهرستان‌های لرستان اعلام نشده است.