- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

محرومیت زدایی از چهره لرستان وظیفه اصلی مدیران اجرایی است

80721613-4489535
 
 
 
 استاندار لرستان گفت: محرومیت زدایی از چهره لرستان وظیفه اصلی مدیران اجرایی این استان است.
به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، حبیب الله دهمرده روز سه شنبه در همایش توجیهی فرمانداران و بخشداران شهرستان های تابعه استان، افزود: فرماندار و بخشدار در دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده عالی نظام در حوزه کاری خود باید پیگیر رفع محرومیت و رشد و پیشرفت این استان باشند.
وی ضمن تاکید بر انجام کار میدانی و عملیاتی اظهار کرد: در مسیر خدمت به مردم و رشد و توسعه کشور نباید با احدی تعارف کنند چراکه به عنوان مسوولان این نظام موظف به پیشبرد اهداف انقلاب در راستای خدمت بی منت و صادقانه برای کسب رضای خداوند هستند.
وی خاطر نشان کرد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان نمایندگان عالی نظام، مکلف به کار و تلاش برای اعتلای ایران اسلامی و تامین رفاه و آسایش مردم هستند.
استاندار لرستان آگاهی از فعالیت ها و خدمات و اقدامات دولت و نظام را حق مسلم مردم دانست و افزود : باید با برنامه ریزی منسجم، زمینه برای اطلاع رسانی درست به مردم را فراهم کنند.
وی تاکید کرد: براین مبنا تیکی از مهمترین وظایف فرمانداران انعکاس و تشریح حجم وسیع تلاش های انجام شده در راستای محرومیت زدایی از استان و توسعه و پیشرفت کشور است.
دکتر دهمرده گفت: عدم اطلاع رسانی به موقع زمینه را برای فرصت طلبی دشمنان داخلی و خارجی نظام در راستای زیر سئوال بردن خدمات دولت و انقلاب فراهم می کند.
استاندار لرستان با اشاره به نقش و جایگاه مهم فرمانداران در عرصه فعالیت های اجرایی، اظهار کرد: ابتکار ، خلاقیت و نوآوری یکی از ویژگی های مهم برای موفقیت در عرصه کارهای اجرایی و مدیریتی است.
وی گفت: رفع مسایل و مشکلات مردم و همچنین پیشبرد برنامه های کاری نیازمند بحث و بررسی علمی و انجام تحلیل های کارشناسی با استفاده از ظرفیت های موجود در راستای ارائه راهکارهای علمی و عملی برای تسهیل امور و خدمت رسانی بهتر است.
استاندار لرستان افزود: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی نظام باید از تمامی ظرفیت های موجود در بخش های انسانی، تجهیزاتی و طبیعی برای رشد و اعتلای ایران اسلامی استفاده کنند که درغیراینصورت و ناتوانی در این بخش، باید کار را به افراد کاردان بسپارند.
وی تاکید کرد: شناسایی ضعف ها و قوت ها و تلاش برای رفع کاستی ها و تقویت توانمندی ها لازمه پیشبرد امور و کسب موفقیت در مسیر خدمت به مردم است.
دکتر دهمرده افزود: ارتباط مستمر با ائمه جمعه و جماعات، برگزاری دیدارهای مستقیم مردمی و ایجاد فضای امید و خودباوری در سطح جامعه، همواره باید مورد توجه فرمانداران دولت باشد.