تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای لرستان استعفا داد

  • کد خبر : 28810
  • 12 تیر 1392 - 9:42

    ابراهیم آقامحمدی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان  از استعفای خود خبر داد. مهر : وی در مورد علت استعفای خود اینگونه توضیح داد: متاسفانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد در برخی حوزه های انتخابیه کنترل لازم بر […]

IMG20203141

 

 

ابراهیم آقامحمدی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان  از استعفای خود خبر داد.

مهر : وی در مورد علت استعفای خود اینگونه توضیح داد: متاسفانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد در برخی حوزه های انتخابیه کنترل لازم بر روی روند اجرای آن صورت نگرفت.

آقامحمدی عنوان کرد: با توجه به اینکه این انتخابات تحت الشعاع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار داشت تا حدودی به آن کم توجهی صورت گرفت و همین امر سبب شد که برخلاف انتخابات ریاست جمهوری که در سلامت کامل برگزار شد، شاهد تخلفاتی در انتخابات شوراها باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر خرم آباد باعث اعتراض جمع زیادی از کاندیداها شده است، افزود: در این راستا دو بار اقدام به بازشماری آرای برخی صندوقها شده است.

آقامحمدی عنوان کرد: در بررسی اولیه که صورت گرفت تعداد ۲۱ صندوق رای برای ۲۰ نفر اول بازشماری شد که تعداد زیادی رای جابجا شده بود که بخشی از این آرا فاقد تعرفه بوده و برای برخی افراد اضافه شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از آرای برخی کاندیداها نیز خوانده نشده است، عنوان کرد: متاسفانه شاهد بودیم که رای وجود داشته ولی خوانده نشده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بررسی دوم نیز تعداد ۱۲ صندوق رای بازشماری شد که متاسفانه مغایرت های قابل توجهی دیده شد.

آقامحمدی با بیان اینکه طی بررسی های دو سه روزه روی این موضوع تمیز درست از نادرست و حق از باطل و بیان نظر شفاف مشکل شده است، عنوان کرد: هنوز به این اقناع وجدانی نرسیده ام که در این زمینه اظهار نظر کنم.

وی عنوان کرد: از آنجایی که در این زمینه به راحتی نمی توان درست را از نادرست تشخیص داد و نمی دانم واقعا حق افراد ادا می شود یا نه از ریاست و مسئولیت در هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان استعفا داده ام.

آقامحمدی ادامه داد: امیدوارم در ادامه فعالیت این هیئت با تغییرات صورت گرفته و ورود افراد دیگر، آنچه که حق است در ادامه بررسی ها بیرون بیاید.

وی با بیان اینکه من نتوانستم در این زمینه به نتیجه برسم و واقعا نمی شود در مورد رد یا تایید انتخابات اعلام نظر کرد، بیان داشت: در زمینه انتخابات در دیگر حوزه های انتخابیه استان نیز اعتراضاتی وجود دارد که مشابه اعتراضات انتخابات شورای شهر خرم آباد است ولی من به این موضوع ورود پیدا نکرده ام.

آقامحمدی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی در برخی حوزه های استان تایید شده ولی بر روی برخی حوزه ها اعتراضاتی وجود دارد که در حال بررسی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. تمیز درست از نادرست و حق از باطل و بیان نظر شفاف مشکل شده است، هنوز به این اقناع وجدانی نرسیده ام که در این زمینه اظهار نظرکرد.

  2. درود بر آقا محمدی بنده یکی از اعضای اجرایی بودم ولی حیف که برای اجرای قانون در آن شعبه تنها بودم وتاساعت ۸شب بازهم تنها شعبه ای بود که نگذاشتم افرادسود جو ومنافع طلاب به اهداف خود وابطلا ل کردن صندوق دست یابند.

  3. آیا صحت دارد یکی از دلایل موارد استعفا اختلاف ایشان با ملکشاهی نماینده کوهدشت می باشد؟ براستی علیرغم این همه تقلب اثبات شده چرا جناب ملکشاهی اصرار بر تایید انتخابات شورای شهر کوهدشت و گراب دارد

  4. باسلام
    ازاعضای باقیمانده هیئت نظارت برانتخابات شورا استان خواهشمندیم که ارای شورای شهر نوراباد راباز شماری کنند ومطمئن باشید
    که به عجیبترین تقلبات درتاریخ انتخابات کشوردست خواهیدیافت وحق ازباطل جدا خواهدشد وبعضی از هیئت اجرایی انتخابات شهرنوراباد تا ابد ظایع خواهند شد وافرادی که به رای مردم خیانت کرده اند جزئ نامردترین کفار محسوب خواهندشد

  5. سلام جناب اقای اقا محمدی
    بیاید به داد مردم مظلوم و ولایت مدار نوراباد برسید بیایید حق را ازناحق بگیرید بیایید ارای شورای شهر نوراباد رابازشماری کنید وبه انواع تقلبها دست میابید بیایید نام نیکی تا ابد ازخود جابذارید
    بیایید از رای مردم حمایت کنید
    بیاییداز حق الناس دفاع کنید که برترین عبادت است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.