تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

از هنرمندان پیشکسوت لرستانی تجلیل شد

  • کد خبر : 28821
  • 12 تیر 1392 - 9:57

  در مراسمی ظهر سه شنبه با حضور نماینده ویژه معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هنرمندان پیشکسوت این استان مورد تجلیل قرار گرفتند. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در حاشیه این مراسم به  مهر گفت: تاکنون به صورت تخصصی از اصحاب هنر […]

gt_uarvlekbdg0733

 

در مراسمی ظهر سه شنبه با حضور نماینده ویژه معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هنرمندان پیشکسوت این استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در حاشیه این مراسم به  مهر گفت: تاکنون به صورت تخصصی از اصحاب هنر خیلی کم تجلیل صورت گرفته است و کمتر رخ داده که به صورت ویژه از این قشر تاثیر گذار و زحمتکش تقدیر شود.

حجت الاسلام اسماعیلیان بیان داشت: امروز در ادامه مراسم های مشابه تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و حامیان هنر در استانهای مختلف شاهد برگزاری این مراسم در لرستان به عنوان چهاردهمین استان بودیم.

وی تصریح کرد: در مراسم امروز با حضور نماینده ویژه معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعداد ۲۰ نفر از هنرمندان پیشکسوت برجسته استان تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه این هنرمندان از همه رشته های هنری بوده اند، یادآور شد: همچنین مشابه این مراسم در همه شهرستانهای استان به منظور تجلیل از هنرمندان پیشکسوت شهرستانی برگزار می شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. حرکت پسندیده ایست!ولی چرا تا حالا اینجور کارایی نکردن! مشکل اینجاست

  2. دوست بدار کسانی که قابل دوست داشتن هستد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.