تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

۱۰ میلیارد تومان برای آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک هزینه شد

  • کد خبر : 28822
  • 12 تیر 1392 - 10:03

  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک هزینه شده است. به گزارش میرملاس  نیوز ، سید قاسم قربانی در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون برای آزادسازی قلعه فلک‌الافلاک لرستان بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است. وی با اشاره به اینکه برای خریداری […]

9999

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک هزینه شده است.

به گزارش میرملاس  نیوز ، سید قاسم قربانی در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون برای آزادسازی قلعه فلک‌الافلاک لرستان بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای خریداری املاک متعلق به دانشگاه لرستان بیش از ۲۸ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال در سال ۸۳ هزینه شده است، افزود: خریداری و تخریب ۴۲ باب مغازه تجاری در ضلع غربی قلعه به مبلغ بیش از ۳۰ میلیارد ریال در سال ۸۶ یکی دیگر از اقدامات انجام شده برای آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان با اشاره به این‌که برای خریداری و تخریب ساختمان کانون اصلاح و تربیت خرم‎آباد چهار میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال در سال ۸۷ هزینه شده است، تصریح کرد: برای خریداری و تخریب املاک لشگر ۸۴ پیاده لرستان شامل سینما، دفتر استخدام و … مبلغ ۱۷ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال در سال ۸۷ هزینه شده است.

وی با بیان این‌که خریداری و تخریب ملک جلال الحسینی به مبلغ حدود ۱۰ میلیارد ریال در سال ۸۸ انجام گرفته است، اظهار داشت: خریداری ۱۰ باب مغازه و یک قطعه زمین به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال در سال‎های ۹۱ و ۹۲ انجام گرفته است.

قربانی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر نهادها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و استانداری لرستان در آینده نزدیک شاهد آزادسازی کامل حریم این بنای فاخر و ارزشمند و ثبت آن در فهرست میراث جهانی باشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باز هم سیروس ابراهیمی در میراث فرهنگی کشور کار ساز شد کفایت یک مدیر در هر جای کشور برای ولایت
    خود میتواند اثرگذار باشد برهی ایشن ارزوی موفقیت دارم

  2. آقای ابراهیمی میتونست میرملاسو نجات بده….

    • خوب حالا که داره فلک الافلاک را نجات میده به قول یحیی.بیاد به عنوان یه مدیر با کفایت میرملاس را هم نجات بده.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.