تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تجهیز ۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در دلفان

  • کد خبر : 2885
  • 26 اسفند 1390 - 8:43

به گزارش میرملاس نیوز از دلفان، بهمن نریمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان از اختصاص سه پایگاه برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مکان شامل دبیرستان‌های جابر بن حیان، دکتر حسابی و طلوع می‌باشد که دارای ۵۰ اتاق هستند. وی افزود: با بازدیدهای انجام شده این مدارس […]

به گزارش میرملاس نیوز از دلفان، بهمن نریمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان از اختصاص سه پایگاه برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مکان شامل دبیرستان‌های جابر بن حیان، دکتر حسابی و طلوع می‌باشد که دارای ۵۰ اتاق هستند.

وی افزود: با بازدیدهای انجام شده این مدارس از ۲۸ اسفندماه آماده پذیرش مسافرین نوروزی است.

مدیر آموزش و پرورش دلفان گفت: این پایگاه‌ها به امکانات مورد نیاز تجهیز شده‌اند که برای پذیرش فرهنگیان و مسافران نورزی مهیاست.

مدیر آموزش و پرورش دلفان گفت: سال گذشته، بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از جمله فرهنگی و غیر فرهنگی در پایگاه‌های این شهرستان اسکان داده شدند.

وی افزود: روابط عمومی آموزش و پرورش دلفان برای آشنایی مهمانان نوروزی اقدام به تهیه بروشور از جاذبه‌های طبیعی، مذهبی و تاریخی این شهرستان کرده و هم‌چنین با نصب بنر و پوستر دسترسی مسافران را به ستاد اسکان مهمانان نوروزی آسان‌تر کرده است.

نریمانی یادآورشد: ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش نورآباد فعالیت خود را آغاز کرده و با شماره تلفن‌های ۰۶۶۳۷۲۴۴۹۶۰ الی ۶۴ آماده پاسخ‌گویی به مهمانان نوروزی است.

شهرستان دلفان در مسیر ارتباطی استان‌های غرب و شمال‌غرب با جنوب کشور واقع شده است.

این شهرستان دارای سه امام‌زاده و بیش از ۳۰۰ تپه باستانی است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=2885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.