- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حجت اله سوری‌ : دولت روحانی ‌‌با کلید خود قفل‌های بسته لرستان را باز کند‌

 23290_orig

 

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌از دولت منتخب می‌خواهیم که با کلید خود قفل‌های بسته لرستان را باز کند.

به گزارش میرملاس نیوز ، حجت‌الله خدایی سوری در هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان لرستان در خرم‌آباد گفت: متأسفانه استان لرستان در دوران کارگزاران، دوران اصلاحات و دولت مهروزی احمدی‌نژاد همچنان محروم مانده است.

وی افزود: دکتر احمدی‌نژاد در سفر استانی خود به لرستان قول داد که کلنگ توسعه لرستان را خود به زمین بزند اما متأسفانه نه تنها این کلنگ به زمین زده نشد بلکه به محرومیت این استان اضافه شده است.

خدایی سوری یادآور شد: در جلسه‌ای که با هیئت دولت در تهران داشته‌ایم به صراحت به احمدی‌نژاد اعلام کرده‌ایم که برای استان لرستان هیچ کاری انجام نداده‌اید و وی این مطلب را تأیید کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ باید دولت حق استان لرستان را در زمینه‌های مختلف اهدا کند.

وی خاطرنشان کرد: مناطق کویرنشین ایران اسلامی امروز در توسعه به سر می‌برند اما استان لرستان همچنان در محرومیت است.

خدایی سوری خاطرنشان کرد: به رئیس جمهور اعلام کرده‌ام که برای استان لرستان آن کاری که می‌خواستید بکنید انجام نداده‌اید.

وی گفت: فرودگاه خرم‌آباد در سال ۱۳۴۶ پرواز داشته است اما امروز این فرودگاه پرواز ندارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کارآفرینان لرستانی امروز به دلیل عدم حمایت مسئولان در زندان به سر می‌برند.

وی گفت:‌ یک سال است که برای چند طرح در شهرستان سلسله مکاتباتی با دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌ها داشته‌ایم اما متأسفانه تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم.

خدایی سوری تأکید کرد: دکتر احمدی‌نژاد باید به مردم لرستان بگوید که چرا برای این استان کار نکرده است.

وی با اشاره به اینکه این استان نیازمند حمایت دولت است، گفت: از دولت منتخب می‌خواهیم که با کلید خود قفل‌های بسته لرستان را باز کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در طی ۳۰ سال گذشته هیچ‌گونه توجهی به استان لرستان نشده است و این مسئله را ما بارها اعلام کرده‌ایم.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم از ۱۰ کارآفرین برتر لرستان تجلیل شد.