تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

مصطفی آزادبخت فرماندار ویژه ملایر:شناسایی استعدادهای دانش آموزان با هیات امنایی شدن مدارس

  • کد خبر : 28969
  • 13 تیر 1392 - 23:35

فرماندار ویژه ملایر از تصویب طرح تبدیل ۱۴مدرسه این شهر برای هیات امنایی شدن در سالتحصیلی جدید خبر داد. مصطفی آزاد بخت فرماندار ویژه ملایر گفت: ۱۰ مدرسه در مقطع ابتدایی، سه مدرسه در راهنمایی و یک هنرستان در مقطع متوسطه به هیات امنایی تبدیل می شود. وی کمک به آموزش و پرورش را اصل […]

فرماندار ویژه ملایر از تصویب طرح تبدیل ۱۴مدرسه این شهر برای هیات امنایی شدن در سالتحصیلی جدید خبر داد. مصطفی آزاد بخت فرماندار ویژه ملایر گفت: ۱۰ مدرسه در مقطع ابتدایی، سه مدرسه در راهنمایی و یک هنرستان در مقطع متوسطه به هیات امنایی تبدیل می شود. وی کمک به آموزش و پرورش را اصل و اساس کشور دانست و اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش را از نظر کمی و کیفی پشتیبانی کنیم، تمام مشکلات کشور رفع می شود. فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش توانایی برآورده کردن نیازهای مدارس را ندارد بنابراین علاوه بر والدین دانش آموزان، سایر نهادها و ارگان ها باید در حد توان خود به مدارس شهرستان کمک کنند. مصطفی آزادبخت با تاکید بر استفاده از ظرفیت وقف در شهرستان در حوزه آموزش و پرورش بیان داشت: آموزش و پرورش باید با هیات امنایی شدن مدارس، در راستای شناسایی استعدادهای دانش آموزان گام بردارد. آزاد بخت همچنین خواستار تعیین تکلیف املاک و زمین های بدون استفاده آموزش و پرورش در سطح شهرستان شد و افزود: آموزش و پرورش باید زمین های غیر قابل استفاده را تعیین تکلیف کرده و برای آنها متولی تعیین کند. وی خاطرنشان کرد: به دلیل پیچیدگی تحولات نیاز است مدارس شهرستان نیز با این تحولات همگام شده و این امر، نیاز به مشارکت والدین و استفاده از توان علمی و تخصصی آنها است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. با سلام ، این مطلب رو که خوندم یک خاطره به ذهنم رسید :سالها پیش وقتی تازه این سکه های ۲۵ تومانی به بازار آمده بود و البته من هم تا آن زمان از آنها ندیده بودم ،عیدی خود که یکی از آن سکه های دو رنگ برق دار بود را از دست شما جناب آقای آزادبخت گرفتم .الان میفهمم که آن عیدی چه قدر برایم خوشایند بوده است چون به محض اینکه عکس تان را دیدم این خاطره برایم زنده شد .

  2. جناب مصطفی ازادبخت از افتخارات کوهدشت می باشند .خوب است از این چنین ظرفیتهایی در مناطق بومی استفاده گردد.

  3. مصطفی در کوهدشت چپگرا در نقاط دیگر راستگرا .نان به..

  4. ما پول نداریم بدیهی پس بدهیم به ما کمک کنید مدرسه نمیخواهیم

  5. راجب دیدگاه اقای مرتضی ازادبخت باید بگویم باید بدهی را پس داد که منشا ان قرض الحسنه باشد نه اسکونت و نزول نه یک تومان دادن وصد تومان گرفتن به قول معروف دریا به دهن سگ نجس نمیشود با این وجود که دست چپ را به جای دست راست نمیبرند هیچ موقع شان و جایگاه افراد کار امد و کار بلد و بها برای انقلاب داده با این حرف ها خدشه دار نمیشود و افتخار کوهدشت هر کجا که باشد همیشه درخشان است از ارادتمندان حاج مصطفی ازادبخت مقیم در تهران

  6. زحمات و تلاشهای دلسوزانه شما در صفوف مختلف بر روشن بینان پوشیده نیست. سالها صبر و رضایت در رنج از خودی شنیدن فقط لیاقت حضور در صف سربازان امام زمان است. شرح صدرتان را سپاس.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.