تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

آغاز فروش مجدد محصولات ایران خودرو

  • کد خبر : 28978
  • 14 تیر 1392 - 11:41

  میرملاس نیوز : مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت : مشتریان از روز شنبه می توانند خودروهای مورد نظر خود را به صورت قطعی خریداری کنند. عبداله بابایی تاکید کرد: شرکت ایران خودرو برای تثبیت بازار و اطمینان به مردم مبنی بر این که تحریم ها هیچ آسیبی به روند تولید و قیمت […]

banner-1

 

میرملاس نیوز : مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت : مشتریان از روز شنبه می توانند خودروهای مورد نظر خود را به صورت قطعی خریداری کنند.

عبداله بابایی تاکید کرد: شرکت ایران خودرو برای تثبیت بازار و اطمینان به مردم مبنی بر این که تحریم ها هیچ آسیبی به روند تولید و قیمت نخواهد زد ، شرایطی فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند هر محصولی را که میخواهند ، به صورت قطعی از طریق سایت ایران خودرو خریداری کنند.

وی درباره روش پرداخت هزینه خرید قطعی خودروها گفت: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو ،دغدغه ای از لحاظ نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت.

بابایی  افزود : خودروها با قیمت مشخص و با قیمت مصوب در سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می شود.

بنابراین گزارش معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو پیش از نیز هر گونه اخباری مبنی بر تولید مجدد خودرو پیکان را تکذیب و تاکید کرده است : در حال تولید محصولات جدید با برند ملی در جهت کسب افتخار برای ایران اسلامی هستیم.

بابایی تصریح کرده است : انتشار خبر دور جدید تحریم‌های آمریکا در قالب تحریم صنعت خودرو کشورمان، علاوه بر حدس و گمان ، برخی را بر آن داشت تا خودی نشان دهند و در پوشش نظر کارشناسی سخنانی بی‌پایه را بر زبان آورند که با توجه به رشد صنعت خودرو در کشور، موجب وهن آن است.  

وی افزود : تولید مجدد خودرو پیکان که از سوی برخی مطرح شده و در رسانه‌ها انتشار یافته، خلاف واقعیت است که نشان می‌دهد، گویندگان آن هیچ شناختی از صنعت، به وی‍ژه صنعت خودرو کشور ندارند.

بابایی گفت : این عده چشم بر توسعه این صنعت در کشور بسته‌اند و با ذهن جامانده در گذشته، به تحلیل مسایل روز می‌پردازند و متاسفانه حمله به صنعت خودرو را دستمایه کسب شهرت برای خود قرار می دهند. 

وی افزود: صنعت خودرو کشور، بوی‍ژه گروه صنعتی ایران خودرو در این سال‌ها با تولید برندهای ملی جدید اوضاع دیگرگونه‌ای یافته است که در آن امکان تولید مجدد خودرو پیکان و بازگشت به آن وجود ندارد .

معاون ایران خودرو در ادامه اعلام کرد :  گروه صنعتی ایران خودرو با ورود دومین خودرو با برند ملی (رانا) به بازار در سال گذشته و همچنین تولید سومین خودرو با برند ملی(دنا) از سوی این شرکت و برنامه عرضه آن تا اواخر سال جاری ثابت کرده که گام در مسیری بی‌بازگشت گذاشته است.

بابایی گفت : صنعتگران در این حوزه تلاش می‌کنند محصولات خود را مبتنی بر نیازهای روزآمد شده بازار تولید کنند.

وی افزود : تردیدی نیست که محدودیت‌های اینگونه اگرچه بر سرعت توسعه و رشد تولید تاثیرگذار است و در حکم مانعی در این مسیر تلقی می‌شود، اما هیچ‌گاه نتوانسته است این چرخ را از حرکت بازدارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.