- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

“برای گونگادین بهشت نیست” لوح تقدیر بخش تدوین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوانان کشوررا به خود اختصاص داد

 

چهل و نهمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوانان کشور با عنوان بام ایران با معرفی نفرات برتر در شهرکرد به کار خود پایان داد.

دو جایزه از چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان به فیلم مستند ” برای گونگادین بهشت نیست ” به نویسندگی و کارگردانی سید غلامرضا نعمت پور اهداء شد .

عصرروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۱۸:۳۰ مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره بام ایران برگزار شد. در این مراسم که با حضور تنی چند از داوران، مدیرعامل انجمن، تنی چند از اعضای هیئت مدیره انجمن و همچنین فیلمسازان، عکاسان و فیلمنامه نویسان ۱۶ استان برگزار شد پس از تلاوت قرآن کریم که توسط حاملان قرآن متشکل از گروه دختران دانش آموز طی مراسمی خاص اجرا شد، سرود جمهوری اسلامی به شکل زنده پخش شد و پس از آن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با خیرمقدم به میهمانان حاضر در مراسم به استقبال برگزاری این آیین رفت. در این جشنواره سید غلامرضا نعمت پور توانست در دو بخش جوایزی را کسب نماید .
در بخش تدوین
از میان ۵ کاندید :- اسب چوبی/ برای گونگادین بهشت نیست/ من قدیمی هستم/ گفتگوی منتشر نشده ژاله و بازگشت دیپلم افتخار و مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به سید غلامرضا نعمت پور‍ برای فیلم مستند “برای گونگادین بهشت نیست” از خرم آباد اهدا شد . همچنین در بخش تحقیق و پژوهش تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال به این کارگردان لرستانی اهدا شد . لازم به ذکر است هیئت داوران بخش فیلم متشکل از عباس رافعی، رحمان سیفی آزاد، سیاوش سرمدی، پناه برخدارضایی و داریوش غریب زاده بودند .