تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

امام جمعه کوهدشت : دولت به فکر کم آبی روستاهای کوهدشت باشد/ خسارت خشکسالی به کشاورزان

  • کد خبر : 29097
  • 15 تیر 1392 - 10:08

  امام جمعه کوهدشت به مشکل کم آبی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دولت باید بودجه ای برای کم آبی روستاهای کوهدشت اختصاص دهد. مهر: حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت با بیان اینکه رمضان ماه خودسازی و ماه بندگی خداست، از مردم دعوت کرد همچون سال های […]

IMG_0197

 

امام جمعه کوهدشت به مشکل کم آبی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دولت باید بودجه ای برای کم آبی روستاهای کوهدشت اختصاص دهد.

مهر: حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت با بیان اینکه رمضان ماه خودسازی و ماه بندگی خداست، از مردم دعوت کرد همچون سال های گذشته با عشق و خلوص به استقبال رمضان بروند.

وی ادامه داد: روزه داری فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه باید با گرسنگی و تشنگی به یاد گرسنگی و تشنگی روز قیامت بود و در این یک ماه تمام وجودت برای خدا باشد.

امام جمعه کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت خشکسالی و کم آبی در روستاهای این شهرستان، گفت: روستاهای کوهدشت به شدت با مشکل کم آبی مواجه هستند به طوریکه آب اشامیدنی ندارند بخورند.

وی یادآورشد: دولت باید بودجه ای برای کم آبی روستاهای کوهدشت اختصاص دهد.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به این که سزاوار مردم کوهدشت نیست که در فقر و فشار زندگی کنند، تصریح کرد: بیمه خشکسالی در کوهدشت باید پیگیری شود چرا که مردم این شهرستان جز کشاورزی درآمد عمده دیگری ندارند.

امام جمعه کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز قلم، قلم را مقدس خواند و گفت: خداوند در قرآن به قلم قسم خورده است پس باید برای آن ارزش فراوانی قایل بود.

وی با اشاره به اینکه باید از قلم در راه خوب و در مسیر تبیین ارزش ها استفاده کرد، اظهار داشت: باید با استفاده از قلم در راه ارزش ها و بیداری انسان ها قدم برداشت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.