تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

سرنـوشت دردنـاک ۸ مسافر خرم آبادی در ارابه مرگ

  • کد خبر : 29103
  • 15 تیر 1392 - 10:27

  میرملاس نیوز : ساعت ۱۱ شب دهم تیرماه بود که مسافران ارابه مرگ، از خرم‌آباد به کیلومتر ۲۸ جاده سقز – بانه رسیدند. کیومرث ۴۰ ساله پشت فرمان نشسته بود و همسر و پسرش کامیار ۱۷ ساله، دوقلوهای چهار ساله‌اش ماهان و پانیز و همچنین برادرزاده‌های یکماهه و دوساله‌اش به همراه مادرشان در خودروی […]

40590129991794235625000

 

میرملاس نیوز : ساعت ۱۱ شب دهم تیرماه بود که مسافران ارابه مرگ، از خرم‌آباد به کیلومتر ۲۸ جاده سقز – بانه رسیدند. کیومرث ۴۰ ساله پشت فرمان نشسته بود و همسر و پسرش کامیار ۱۷ ساله، دوقلوهای چهار ساله‌اش ماهان و پانیز و همچنین برادرزاده‌های یکماهه و دوساله‌اش به همراه مادرشان در خودروی عمو بودند و پدرشان در بانه با شادمانی ثانیه‌ها را می‌شمرد و انتظار رسیدن همسر و فرزندان و خانواده برادرش را می‌کشید.
از خرم‌آباد راهی شش ساعته پشت سر گذاشته شده بود و تا بانه راهی نمانده بود، تاریکی جاده با چراغ‌های گریزان خودروهایی که با سرعت از کنار هم می‌گذشتند می‌شکافت که ناگهان یک تریلی ماک که در مسیر مخالف جاده دوبانده در حرکت بود، خودرویی را دید که از روبه‌رو به سرعت به سمتش می‌آید و از مسیر خود منحرف شده است اما هر چه سعی کرد نتوانست از این برخورد جلوگیری کند و از خودروی ال ۹۰ عبور کرد.
دقایقی بعد جاده دیگر ساکت و تاریک نبود و مملو از هیاهوی جمعیتی شده بود که با سردرگمی انتظار رسیدن اورژانس را می‌کشیدند. دقایقی بعد اورژانس و پلیس راهور کردستان از راه رسیدند، صدای آژیر آمبولانس جمعیت نگران را پس زد و به خودرو رسید و قربانیان یک به یک از ال‌۹۰ خارج شدند. همه در دم جان باخته بودند و در جاده‌ای که حالا پر از هیاهو و چراغ‌های روشن بود به مهمانی مرگ رفته بودند…

 

image635085426315418346

احمدی یکی از بستگان قربانیان این حادثه با صدایی بغض‌آلود به شوک گفت: کیومرث به همراه خانواده خود و برادرش از خرم‌آباد راهی بانه بودند تا همسر و فرزندان برادرش که مدتی در خرم‌آباد بودند را به خانه برساند و با برادر دیداری تازه کند. برادر کیومرث در بانه مامور پلیس است و به خاطر شغلش در این شهر زندگی می‌کند اما همسرش از مدتی پیش برای وضع حمل به خرم‌آباد نزد خانواده‌اش آمده بود. وقتی آن‌ها خواستند به بانه برگردند کیومرث و خانواده‌اش نیز با آن‌ها هـــمراه شدند تا هم آن‌ها را برسانند و هم چند روز بیشتر در کنار مهمان تازه‌وارد کوچولو باشند که این حادثه رخ داد و همه را داغدار کرد.
وی گفت: علت این حادثه از سوی پلیس راه کردستان هنوز در دست بررسی است اما براساس اعلام کارشناسان پلیس راه کشور، انحراف به چپ ال‌۹۰ این حادثه شوم را رقم زده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. خدا بیامرزدشان
    یک اشتباه فوق العاده کوچیک= یک فاجعه وحشتناک و غیرقابل جبران

  2. درود بر شرف صنعت خودرو سازی ایران برا این همه قتل عام مردم شریف، اینقدر که ماشین تو ایران باعث مرگ و میر میشه بمب آمریکا تو ژاپن کشته نداده

    • با حامد موافقم کو مردان انتقاد پذیر کو مسولین مردمدار کو خانواده های بدون پدر و …..و…و….

  3. باید اطمینان سازی خودروها را مطالبه عمومی کنیم تا ماشین ۴۰ میلیونی حافظ جان سرنشینان باشد نه عامل قتل!

  4. در کتاب آسمانی میخوانیم :”کل من علیها فان…”
    و چه سبک میشویم وقتی کلام وحی ؛روحمان را آرام میکند
    خبر حادثه ؛فوق العاده نگران کننده بود؛
    مرگ و سراسر سکوت …و دیگر هیچ
    دیگرهیچ مفهومی موجب التیام داغداران نخواهد شد و هیچ سرمایه ای سرنوشت را باز نمی گرداند
    وقتی ساعت مقرر مرگ فرا میرسد زره پوش پولادین هم سودی نمی بخشد
    خستگی،انحراف به چپ،صنعت ایران خودرو و…اینها همه بهانه ای برای التیام است
    ایمان داشته باشیم که ثانیه های رفتن با ساده ترین اتفاق،اتفاق می افتد
    دعا کنیم برای سرنوشتی نیکو
    و
    دعا کنیم برای آرامش ابدی این عزیزان
    روانشان شاد و آرام

    • موافق نیستم۰ پس بحث احتیاط چی میشه بحث ایمنی خودرو ها۰ یکی ازدوستان من چند وقت پیش تصادف بدی کرد ولی چون ماشین مدل بالا وایمنی داشت از مرگ نجات پیدا کرد. اگر این دوست من مثلاسوار پراید بود پس قسمتش بوده که بمیره ولی چون ماشین خوبی سوار شده پس ؛لحظه مرگش هنوز نرسیده.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.