تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

شهرداری خرم‎آباد به استقبال ماه مبارک رمضان می‎رود

  • کد خبر : 29107
  • 15 تیر 1392 - 11:38

  شهردار خرم‌آباد گفت: همزمان با ماه ضیافت الهی برنامه‎های فرهنگی و قرآنی متنوعی در سطح شهر اجرا می‎شوند. به گزارش میرملاس نیوز ، هرمز نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد گفت: شهرداری خرم‎آباد در سال‎های گذشته برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در قالب طرحی منسجم و یکپارچه به نام شهر رمضان اجرا […]

2012_11_13_19_18_16

 

شهردار خرم‌آباد گفت: همزمان با ماه ضیافت الهی برنامه‎های فرهنگی و قرآنی متنوعی در سطح شهر اجرا می‎شوند.

به گزارش میرملاس نیوز ، هرمز نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد گفت: شهرداری خرم‎آباد در سال‎های گذشته برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در قالب طرحی منسجم و یکپارچه به نام شهر رمضان اجرا می‌کرد که مورد استقبال شهروندان نیز قرار می‌گرفت.

وی با بیان اهمیت برنامه‎های مختص این ایام عنوان کرد: در فرهنگ ما ایام خاص و ویژه‌ای وجود دارد که ماه مبارک رمضان یکی از معنوی‌ترین و ارزنده‌ترین آن‌ها است بنابراین باید با دقت تمام سعی کرد که زمینه‎های بهره‌برداری هرچه بهتر شهروندان از این ایام را فراهم کرد.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به برخی ابعاد اجرایی برنامه‎های ماه مبارک رمضان افزود: این برنامه‌ها با تبلیغات محیطی و غبارروبی و عطرافشانی مساجد و حضور مردم و مسئولان در مزار شهدای والامقام آغاز می‎شود و در ادامه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی پیش می‎رود.

وی عنوان کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌های قرآنی را با کمیت و کیفیت بیشتری اجرا کنیم چراکه ایجاد فضای شاداب برای شهروندان روزه‌دار از اهداف شهرداری در این ماه است.

نصیری تصریح کرد: برپایی نمازخانه‎های متعدد ثابت و سیار در بوستان‎های شهر، تعویض پرچم‎های سطح شهر با طرح یکپارچه، پخش سریال‎های تلویزیونی و پخش اذان در پارک‎های سطح شهر از جمله برنامه‎های شهرداری در این ایام است.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: امسال نیز همچون سال‎های پیش ایستگاه‌های صلواتی توزیع افطاری در مناطق مختلف شهر برپا می‎شود.

وی تهیه و توزیع لوح‌های فشرده صوتی و چند رسانه‌ای قرآنی را از دیگر اقدامات شهرداری در ماه رمضان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، لوح‌های فشردهی با عنوان ضیافت نور، تعداد قابل توجهی از کتب ادعیه ویژه این ماه و ادعیه نماز عید فطر جهت چاپ سفارش داده‌ایم که در بین روزه‌داران توزیع می‎شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای نصیری خدا حفظت کنه
    الهی آمین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.