تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

نماینده مردم خرم‎آباد: فردا وضعیت نهایی شورای شهر خرم‎آباد مشخص می‎شود

  • کد خبر : 29132
  • 15 تیر 1392 - 15:40

  رئیس هیأت بر نظارت شورای شهر و روستای لرستان از مشخص شدن، وضعیت شورای شهر خرم‎آباد تا فردا خبر داد.  ایرج عبدی در گفت‎وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر افزود: در حال بررسی اعتراض‎های کاندیدها هستیم و به احتمال زیاد انتخابات شورای شهر خرم‎آباد ابطال نمی‎شود.  وی ادامه داد: گیر و گرفتاری‎هایی […]

IMG_4509

 

رئیس هیأت بر نظارت شورای شهر و روستای لرستان از مشخص شدن، وضعیت شورای شهر خرم‎آباد تا فردا خبر داد.

 ایرج عبدی در گفت‎وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر افزود: در حال بررسی اعتراض‎های کاندیدها هستیم و به احتمال زیاد انتخابات شورای شهر خرم‎آباد ابطال نمی‎شود.

 وی ادامه داد: گیر و گرفتاری‎هایی در انتخابات وجود دارد که باید رفع شوند و ما در حال رفع این مسایل هستیم.

 عبدی با بیان این‎که از ۴۰ درصد آرایی که بازشماری شده‎اند، در سه صندوق تخلفاتی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: فرد متخلفی که در آرای این صندوق‎ها دست برده است را به مراجع قضایی معرفی کرده‎ایم. اگر بازشماری این تعداد آرا لحاظ شود، دو جابجایی رخ می‎دهد.

 نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس تأکید کرد: به ‎طور قطعی فردا تصمیم نهایی را برای تأیید انتخابات یا بازشماری کل آرا می‎گیریم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آقای عبدی در تمام این صندوقهایی که بازشماری شده اند تخلف گسترده صورت گرفته نه فقط در سه صندوق . این که استناد کنید فقط به این ۳ صندوق و دو نفر را جابجا کنید حق به حقدار نمی رسد . همه صندوقها را دوباره بازشماری کنید تا به عمق تخلفات پی ببرید که هیئتهای نظارت و اجرایی چه کرده اند

  2. پروسه و مهندسی انتخابات شورای شهر خرم آباد توسط هیئت اجرایی و نظارت فقط حذف محمد مهرابی است . چرا در میان همه صندوقهایی که بازشماری شده اند و در همه تخلف گسترده صورت گرفته فقط دنبال باطل کردن صندوقهایی هستید که رای مهرابی در آنها زیاد است و با باطل کردن آنها مهرابی را از شورا حذف کنید . پس تخلفات گسترده در دیگر صندوقها چه می شود که اگر تمام آرا صندوقها را بازشماری کنید از میان ۱۳ نفر منتخب فقط چند نفر باقی می مانند و بیشتر آنها که با دستکاری صورت جلسات به ناحق وارد منتخین شورا شده اند حذف خواهند شد . چرا بعضی ها آخرت خود را به خاطر دنیای کثیف دیگران می فروشند .

  3. رییس ملکشاهی اشتباه نوشتی …

  4. کسانی که به ارای مردم “حق الناس خیانت کرده اند “به دادگاه معرفی کنند وبه اشد مجازات برسانند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.