کد خبر : 29200
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 602 بازدید

سينماي 6 بعدي بزودي در كوهدشت!

  به گزارش سرویس فناوری میرملاس نیوز ؛ خبر هاي تازه رسيده از شهرداري كوهدشت از امضاي قرارداد براي ساخت سينماي 6 بعدي در سطح شهرستان كوهدشت خبر ميدهد.اين سينما كه هنوز مكان قطعي آن مشخص نشده است در مرداد ماه امسال گلنگش را بر زمين ميزنند. و پس از مدتي شهرستان كوهدشت براي نخستين […]

 

به گزارش سرویس فناوری میرملاس نیوز ؛ خبر هاي تازه رسيده از شهرداري كوهدشت از امضاي قرارداد براي ساخت سينماي 6 بعدي در سطح شهرستان كوهدشت خبر ميدهد.
اين سينما كه هنوز مكان قطعي آن مشخص نشده است در مرداد ماه امسال گلنگش را بر زمين ميزنند. و پس از مدتي شهرستان كوهدشت براي نخستين بار صاحب سينما ميشود آن هم سينماي 6 بعدي!

 

 

درج شده توسط : محمد ابراهیمی فرد/ دبير سرويس فناوري و دانلود"ميرملاس "

دیدگاه ها

مریم در گفته :

هاااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ اونم شش بعدی؟ این همه پیشرفت اونم یهو؟ من که باور نمیکنم شما هم باور نکنید

[پاسخ]

پاسخ وپرسش پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۶ تیر , ۱۳۹۲ ۱۴:۰۴:

حسنی به مکتب نمیرفت اگه میرفت جمعه میرفت

[پاسخ]

ملوس در گفته :

انشالله

[پاسخ]

حمید در گفته :

سلام/مکانش رو فکر کنم پیش شهدای گمنام کوهدشت قسم ایین زمین فوتباله .
اونجا بنر زدن دیروز دیدم/

[پاسخ]

پیتلوس در گفته :

شهرداری حقوق چهار ماه عقب افتاده رو داد انشالله شروع خواهیم کرد.

[پاسخ]

سجاد یوسف زاده در گفته :

آقا نخواستیم یه سینمای 1 بعدی بدین 6 بعدی پیشکش!!!…..
راستی شهرداری بره اون چاله چولهای اون خیابونو درست کنه مردم بعد از تماشای فیلم پاشون نره توچاله فیلم دیدن کوفتشون بشه!!!…….

[پاسخ]

مهیار در گفته :

روحانی مچکریم 😀

[پاسخ]

احمد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۷ تیر , ۱۳۹۲ ۱۹:۴۳:

چ ربطی داشت ب حق حرفای نشنیده

[پاسخ]

علی غصه هرررررر پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۸ تیر , ۱۳۹۲ ۱۳:۴۵:

اقا احمد این جمله رو همه جا و بدونه ربط به مکان و زمان به کار میبرن
بیشتر توی فیس بوک استفاده میشه

[پاسخ]

مسیحا در گفته :

مکانش میدان معلم پشت زمین فوتساله

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

من تو تهران تا 4 بعدیش رو دیدم! حالا فک کنم بعد پنجمش بوی فاضلاب! -با توجه به اینکه طبق گفته دوستان دقیقا مکانش کنار سدفاضلابه- و بعد ششمش هم والا دیگه الله اعلم!

[پاسخ]

شریف در گفته :

شنیدن کی بود مانند دیدن

[پاسخ]

مهساشفیعی در گفته :

چندین ساله داریم برا سینما 1 بعدی وعده و وعید میشنویم حالا میگن 6 بعدی؟؟؟؟؟؟!!!!!
گوشمون از این حرفا پره!

[پاسخ]

پریوش رضایی در گفته :

همین سینمای ساده رو برامون بیارین…….. شیش بعدی رو نخواستیم.

[پاسخ]

هادی پاسخ در تاريخ جمعه ۴ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۷:

واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

[پاسخ]

لیلا در گفته :

به جان خودم ما تو دو بعدی اش موندیم اینا همش بلوفه….

[پاسخ]

ajaaaaaaaaaaaaaaaab

[پاسخ]

صادق در گفته :

حالا چرا همتون کاسه داغ تر از آش شدید.خوب چه اشکالی داره بذار از آخر شروع کنیم.متاسفانه با این طرز فکر شماها واقعن اگر هم حقیقت داشت اون بنده خدایی که خواسته این کار را انجام دهد از رو رفت دیگه بی خیال شد.
یه کم خود باوری داشته باشید!!!

[پاسخ]

آزادگان در گفته :

واقعا که خنده ام گرفت از شنیدن این خبر،هرچند مطمئنم اینم همزمان با افتتاح سد معشوره شایدم دیرتر کلنگشو بزنن. اول شهر رو درست بکنن بعد برن سراغ سینما 6 بعدییییییییی.

[پاسخ]

هادی پاسخ در تاريخ جمعه ۴ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۶:

کجای شهر خرابه

[پاسخ]

امرایی در گفته :

سلام به دوستان عزیز و دیرباور!
خدمتتون عرض کنم که کاملا واقعیت داره باور کنید
آخه این سینما متعلق به دامادمون و یکی از اقوام هست که حدود 200 میلیون تومن هزینه کردن
اتفاقا پوسترها و بروشورهای تبلیغاتی الان دست بنده است! قول میدم حداکثر تا ده روز دیگه افتتاح بشه

[پاسخ]

میلاد دوستی در گفته :

هر چن بعیده ولی ایشالا

[پاسخ]

الف در گفته :

شما مخاطبین چرا چنین بدبین هستید واقعا جای تاسف داره . یکی از همشهریها این کار و کرده ودردست احداث ه

[پاسخ]

مهسا در گفته :

حالا مگه بده؟
چرا در مقابل پیشرفت جبهه میگیرین؟
ایشالا پاقدم این خیره و دوبعدیشم میادش(!)

[پاسخ]