- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خبری بد برای والیبال دوستان

valibal_318736161

 

تیم های ملی والیبال آلمان و ایتالیا با نتیجه مشابه ۳-۲ موفق به شکست حریفان خود روسیه و صربستان در لیگ جهانی والیبال شدند.

در ادامه مسابقات لیگ جهانی والیبال تیمهای آلمان و روسیه برای دومین بار در شهر فرانکفورت آلمان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان شکست شب گذشته را جبران کرد و سه بر دو موفق به شکست روسیه قهرمان المپیک شد.
ملی پوشان روسیه در این دیدار در ست های اول،دوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ و ۱۸ بر ۱۶ مغلوب آلمان شدند و در ست های سوم  و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و  ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند تا تنها یک امتیاز به دست آورند و با ۱۹ امتیاز در مکان دوم گروه دوم لیگ جهانی والیبال قرار بگیرند.
تیم ملی آلمان هم با کسب این ۲ امتیاز ۱۴ امتیازی شد و به مکان سوم جدول رده بندی صعود کرد.آلمان درصورت کسب ۶ امتیاز برابر ایران به فینال صعود خواهد کرد.
ایتالیا با پیروزی نزدیک برابر صربستان به فینال لیگ جهانی راه یافت
همزمان با این دیدار هم ایتالیا میهمان صربستان بود و در یک دیدار بسیار نزدیک موفق شد با نتیجه ۳-۲ به برتری برسد و به عنوان اولین تیم از این گروه به مرحله بعد صعود کند. ایتالیا ست های دوم، چهارم و پنجم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۹ بر ۱۷ به سود خود پایان داد و در ست های اول و سوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.
لاجوردی پوشان با این ۲ امتیاز ۱۹ امتیازی شدند و با یک بازی کمتر نسبت به روسیه در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند و به عنوان اولین تیم از این گروه به فینال راه یافتند، صربستان هم با این شکست و کسب تنها یک امتیاز با ۱۳ امتیاز به مکان چهارم سقوط کرد. دو تیم در آخرین دیدار گروهی خود فردا رودر روی هم قرار می گیرند.
بدین ترتیب با کسب این نتایج عملاً شانس ایران برای صعود به فینال از بین رفت چرا که ایران در صورت کسب حداکثر امتیازات (۹ امتیاز) هم به امتیاز ۱۸ می رسد و نمی تواند بالاتر از روسیه و ایتالیا قرار بگیرد، اما ملی پوشان خوب کشورمان تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ایستادن در مکان سوم علاوه بر بالا بردن رنکینگ جهانی خود در گروه بندی سال بعد لیگ جهانی هم در گروه بهتری قرار بگیرند.
ایران از ساعت ۵ بامداد به وقت تهران در دومین دیدار خود به مصاف کوبا خواهد رفت. دیدار اول دو تیم ۳-۲ به سود ایران خاتمه یافت.
جدول رده بندی لیگ جهانی والیبال در گروه B