تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

خجسته پور : گمانه زنی برای انتخاب استاندار لرستان را تکذیب میکنم + تصاویر

  • کد خبر : 29294
  • 16 تیر 1392 - 15:36

    مسوول دفتر ارتباط و هماهنگی دکتر روحانی در لرستان گفت: ۲۵ خرداد قفل غم زدگی مردم ایران پس از انتخاب دکتر روحانی باز شد. به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ ” حجت الله خجسته پور” روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در لرستان نیز نخستین قفلی که باید به دست […]

 IMG_3302

 

مسوول دفتر ارتباط و هماهنگی دکتر روحانی در لرستان گفت: ۲۵ خرداد قفل غم زدگی مردم ایران پس از انتخاب دکتر روحانی باز شد.
به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ ” حجت الله خجسته پور” روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در لرستان نیز نخستین قفلی که باید به دست دکتر روحانی باز شود قفل بیکاری و رفع رتبه نخست بیکاری این استان است.
وی اظهار داشت: باید با توسعه صنایع و راه اندازی کارخانجات تعطیل قفلی که بر اشتغال جوانان لرستان زده شده باز شود و در این راستا نمایندگان مجلس، رسانه ها، بخش خصوصی و دولت با یکدیگر همکاری کنند.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه توسعه لرستان در دولت دکتر روحانی گفت: لرستان در انتهای خط توسعه قرار گرفته و این کارگروه متفاوت از کارگروه توسعه لرستان در دولت دهم اقدامات اساسی انجام خواهد داد.
همچنین در خصوص برخی گمانه زنی ها در خصوص انتخاب استاندار لرستان تصریح کرد: به هیچ فرصت بهره برداری به افراطیان را نمی دهیم و مواضعی که اینجا بیان می شود مواضع رسمی ستاد دکتر روحانی است.
خجسته پور افزود: در حالی که هم اکنون در خصوص انتخاب وزیران کابینه گمانه زنی می شود چگونه ممکن است بحث انتخاب استانداران به میان بیاید؟
وی هر گونه گمانه زنی در خصوص استاندار یا مدیران دستگاه های اجرایی را تکذیب کرد و اظهار داشت: برخی افراد بر اساس سوابق دیگران حدس می زنند و این حدسیات منجر به ایجاد شایعه می شود.
وی گفت: همچنین برخی افراد سعی دارند با ایجاد جو روانی خود را مطرح کنند تا در زمان انتخاب مدیران یا استاندار مدنظر باشند.
وی همچنین به شاخص های انتخاب استاندار اشاره کرد و اظهار داشت: استاندار باید برنامه های دولت دکتر روحانی را قبول داشته باشد، در صورت امکان از نیروهای بومی استان و فنی و متخصص باشد.
وی با بیان اینکه چهره شاخص سیاسی برای استانداری لرستان مناسب نیست تصریح کرد: هیچ فردی از چهره های افراطی نمی تواند استاندار باشد چراکه دولت دکتر روحانی، دولت اعتدال است.
خجسته پور گفت: نقاط ضعف و قوت استان را شناسایی کرده ایم و برخی از مسائل را به عنوان مقدمه تدوین و به دفتر دکتر روحانی تحویل داده ایم که پس از تشکیل کابینه، گزارش نهایی را تکمیل و به وزرا اعلام خواهیم کرد.

 

IMG_3281

IMG_3286

 

IMG_3294

 

IMG_3289

 

IMG_3304

 

IMG_3292

 

IMG_3295

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. به امید باز شدن این قفل

  2. ولی میگن این قفل هیچ دری رو باز نکرده و نمی کنه.

  3. در صورت امکان سوابقتحصیلی ، اجرایی و………. آقای خجسته را اعلام فرمایید

  4. جناب اقای خجسته سلام
    انتظارما کاندیدای شورای شهر نوراباد
    باز کردن قفل صندوقهای نوراباد وشمارش دقیق ارای داخل صندوق است تا بدانی عوامل اجرایی چه ظلم وخیانتی را به مردم کرده اند
    ومطمئن باشید اینها همان خیانتکاران وگروه انحرافی هستندکه به نظام مقدس جمهوری اسلامی خیانت میکنند

  5. به نظرم میشه از آقای اسماعیل دوستی برای استاندار لرستان دعوت کرد.چون ایشان سابقه استاندار ی رادارد.

  6. به نظر من میرزایی اصل بهترین استاندار برای لرستان خواهد بود

  7. بسیار متاسفم

  8. لطفاً در مورد تفکیک اداره کل راه وشهرسازی لرستان اقدامی بکنید بخش راه به فراموشی سپرده شده با این همه چاله چوله واقعا در شان استان لرستان نیستندومدیران سابق این اداره کل نابود کرده اند با پاداشهای چند میلیونی که برای خودشان می نویسند.

  9. با سلام و خداقوت به آقای خجسته پور و همسنگرانش در انتخابات،ی خواهش از آقا خجسته دارم همونطور که موقع انتخابات با بچه های ستاد رایزنی میکرد الانم که بعد انتخاباته بازم به نظر بچه ها توجه کنه و کمتر سری کار کنه تشکر

  10. منظور کلی من اینه ارتباطشو با بچه های ستاد قطع نکنه همین،بالاخره شاید نظری مطلبی در راستای حل مشکلات شهرمون به ذهن باقی برسه مشورت خوبه،امیدوارم همیشه و هر جا که هستین موفق موید و پیروز باشین

  11. به نظرم سناتور لرستان غلامرضا عبدالوند برای استانداری مناسب است

  12. با سلام واحترام
    ضرری ندارد اگر برای استانداری لرستان به توانمندی های جناب آقای مهندس عبدالعظیم بازگیر کاندیدای مجلس نهم در خرم آباد نیز توجه شود . نیروی بومی لرستان – کارشناس ارشد مدیریت – مسئول بزرگترین سازمان اقتصادی شمال کشور- آزاد از قید وبند چپ و راست – مستقل مستقل و از دوستداران حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

  13. باسلام وخسته نباشید خدمت تمامی اعضای ستاد دکتر روحانی.دوستان اگه امکان داره سعی کنید از دلالان انتخابات و مهره های سوخته وبی برنامه استفاده نکنید.

  14. جناب شجاع دریکوند بسیار مدیر قوی هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.