- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خجسته پور : گمانه زنی برای انتخاب استاندار لرستان را تکذیب میکنم + تصاویر

 IMG_3302

 

مسوول دفتر ارتباط و هماهنگی دکتر روحانی در لرستان گفت: ۲۵ خرداد قفل غم زدگی مردم ایران پس از انتخاب دکتر روحانی باز شد.
به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ ” حجت الله خجسته پور” روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در لرستان نیز نخستین قفلی که باید به دست دکتر روحانی باز شود قفل بیکاری و رفع رتبه نخست بیکاری این استان است.
وی اظهار داشت: باید با توسعه صنایع و راه اندازی کارخانجات تعطیل قفلی که بر اشتغال جوانان لرستان زده شده باز شود و در این راستا نمایندگان مجلس، رسانه ها، بخش خصوصی و دولت با یکدیگر همکاری کنند.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه توسعه لرستان در دولت دکتر روحانی گفت: لرستان در انتهای خط توسعه قرار گرفته و این کارگروه متفاوت از کارگروه توسعه لرستان در دولت دهم اقدامات اساسی انجام خواهد داد.
همچنین در خصوص برخی گمانه زنی ها در خصوص انتخاب استاندار لرستان تصریح کرد: به هیچ فرصت بهره برداری به افراطیان را نمی دهیم و مواضعی که اینجا بیان می شود مواضع رسمی ستاد دکتر روحانی است.
خجسته پور افزود: در حالی که هم اکنون در خصوص انتخاب وزیران کابینه گمانه زنی می شود چگونه ممکن است بحث انتخاب استانداران به میان بیاید؟
وی هر گونه گمانه زنی در خصوص استاندار یا مدیران دستگاه های اجرایی را تکذیب کرد و اظهار داشت: برخی افراد بر اساس سوابق دیگران حدس می زنند و این حدسیات منجر به ایجاد شایعه می شود.
وی گفت: همچنین برخی افراد سعی دارند با ایجاد جو روانی خود را مطرح کنند تا در زمان انتخاب مدیران یا استاندار مدنظر باشند.
وی همچنین به شاخص های انتخاب استاندار اشاره کرد و اظهار داشت: استاندار باید برنامه های دولت دکتر روحانی را قبول داشته باشد، در صورت امکان از نیروهای بومی استان و فنی و متخصص باشد.
وی با بیان اینکه چهره شاخص سیاسی برای استانداری لرستان مناسب نیست تصریح کرد: هیچ فردی از چهره های افراطی نمی تواند استاندار باشد چراکه دولت دکتر روحانی، دولت اعتدال است.
خجسته پور گفت: نقاط ضعف و قوت استان را شناسایی کرده ایم و برخی از مسائل را به عنوان مقدمه تدوین و به دفتر دکتر روحانی تحویل داده ایم که پس از تشکیل کابینه، گزارش نهایی را تکمیل و به وزرا اعلام خواهیم کرد.

 

IMG_3281

IMG_3286

 

IMG_3294

 

IMG_3289

 

IMG_3304

 

IMG_3292

 

IMG_3295