- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پاتوق هنری و نمایشگاه مجازی ۲۴ / چهره واقعی من / عسیا امیری چولاندیم

 003

——————————————–

001

——————————————–

عیسا امیری چولاندیم Isa Amiri Chulandim

زادروز: ۱۳۵۵.۷.۱ خرم آباد

کارشناس نقاشی: دانشگاه فردوسی مشهد

کاردانی هنرهای تجسمی: دانشکده تربیت معلم شهید باهنر اصفهان

دیپلم گرافیک: هنرستان حرفه ای شهید احمد رفیع پور

طراح، نقاش، گرافیست، عکاس، پیکره ساز و نویسنده

——————————————–

————————————————

 چهره واقعی من / عسیا امیری چولاندیم

انسانها و اندیشه هایشان هزارتویی پیچیده اند با چهره هایی متفاوت که با هر پیشامد چهره ای تازه از خود نشان می دهند. سوگواری، شادی ها، تنش ها، زد و خوردها و نیازها از انسانها هیولاهایی دیوانه یا فرشتگانی دوست داشتنی می سازد. گاه چنان آرام که عارفی بزرگ اندیش و گاه چنان پرخاشگر که دیوانه ای افسار گسیخته، گاه ترشرویی بی پروا، گاه انسانی در اختیار خانواده و گاه عاشق، گاه متنفر.

آری چهره راستین ما این است!!! نه آنچه در عکس های با ژست های قراردادی (خنده دار و مسخره آمیز). آری چهره ی راستین من و تو این است نه آنچه در پس زمینه اندیشه ی خود می پنداریم.

————————

 

002

 

———————

003

 

———————–

 

004

 

———————-

 

005

 

——————–

 

006

 

———————-

 

007

 

———————-

 

008

 

———————-

 

009

 

———————

 

010

 

———————

مجموعه عکس های بالا در سال ۱۳۹۰ (۲۰۱۱) گرفته شد و در وبگاه http://www.fotoblur.com/images/183989 [1] به نمایش گذاشته شد و با بازخوردی بسیار خوب روبرو شد. بدنبال آن بسیاری از هنرمندان جهان این عکس را مورد بازآفرینی یا تقلید قرار دادند و نمونه های زیادی از آن ساخته شد از جمله دوست عکاس و خلبان استرالیایی ام تیموتی میلر Timothy Millar که نمونه ای همانند را ساخته و پیشکش نمود. او در این باره می گفت که این عکس را پس از دیدن این مجموعه عکس ها و یک سفر هوایی، با شوق زیاد به استراحتگاه رفته و نمونه ای را به نام “چهره غیرواقعی من” پدید آوردم که نمونه آن به شما پیشکش می شود. این تصویر را می توانید در وبگاه: http://www.fotoblur.com/images/197056 [2] ببینید.

———————–

 

Not really my faces by Timothy Millar

 

———————-