- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هادی قبادی : اعتدال راه نجات کشور از معضلات کنونی/ مشکلات اخلاقی ریشه در دوری از قرآن دارد

IMG_7248 [1]

 

 

مدیر مجتمع فرهنگی هنری جماران گفت: روش اعتدال، راه نجات کشور از معضلات و مشکلات کنونی است.

مهر: حجت الاسلام هادی قبادی شامگاه دوشنبه در همایش “کوهدشت در دولت تدبیر و امید” در مجتمع امید این شهرستان روش اعتدال را راه نجات کشور از معضلات کنونی دانست و گفت: امید مردم زمانی عملی خواهد شد که عاقلانه برخورد کنیم و روش اعتدال را درپیش گیریم.

وی همچنین به برخی مشکلات و عملکردهای سالهای اخیر اشاره و تصریح کرد: مشکلات اخلاقی که در چند سال اخیر جامعه ی ما گرفتار آن بود نشانه دوری از قرآن است چرا که تمام بی اخلاقی ها نشات گرفته از دوری از قرآن است.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری جماران با بیان اینکه رفتار برخی در این سال ها را باید مثنوی هفتاد من کاغذ دانست، بیان داشت: ما نباید خود را حق مطلق دانسته و خود را نسبت به دیگران صاحب حق محسوب کنیم.

حجت الاسلام قبادی به نتیجه انتخابات حماسی ۲۴ خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: عنایت خداوند متعال، تدبیر مقام معظم رهبری و همچنین هوشمندی آقای خاتمی، گذشت آقای هاشمی و فداکاری آقای عارف دست به دست وحدت مردم داد تا امید را در شخصیت دکتر حسن روحانی متجلی ببینیم. 

وی ادامه داد: این دولت دولت تدبیر و امید است و باید مقداری تحمل به خرج داد تا با توانمندی های دکتر روحانی کشور به سمت آن چه می خواهد رشد کند.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری جماران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نگاه ما نسبت به ماه مبارک رمضان باید تغییر کند، تصریح کرد: نگاه ما به این ماه مبارک باید یک نگاه شادی بخش باشد چرا که به فرموده ی پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) رمضان نعمت بزرگی است که به استقبال انسان ها می آید و باید برای آمدنش شادی کرد.

حجت الاسلام قبادی افزود: رمضان مسیری است برای رشد و انسان شدن و تنها ماهی است که قرآن مجید به طور مستقیم آن را توصیف کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش با اشاره به ابعاد معنوی شخصیت امام خمینی (ره) گفت: امام عظیم الشان انقلاب و همسر گرامی ایشان با همراهی امام حق بسیار بزرگی بر گردن مردم ایران دارند.