تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

جشنواره‎ ملی گردشگری در خرم‎آباد برگزار می‌شود

  • کد خبر : 29518
  • 19 تیر 1392 - 9:05

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ دیانوش چراغی – معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ، در این‌باره گفت: با توجه به ظرفیت‎های بالای گردشگری در لرستان، پیشنهاد دادیم جشنواره ملی گردشگری در استان برگزار شود که خوشبختانه با آن موافقت شده است. وی ادامه داد: جشنواره ملی گردشگری شهریورماه در […]

1-copy3

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ دیانوش چراغی – معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ، در این‌باره گفت: با توجه به ظرفیت‎های بالای گردشگری در لرستان، پیشنهاد دادیم جشنواره ملی گردشگری در استان برگزار شود که خوشبختانه با آن موافقت شده است.

وی ادامه داد: جشنواره ملی گردشگری شهریورماه در خرم‎آباد برگزار می‎شود و امیدواریم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم و ظرفیت‎های استان در بحث صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری به منصه ظهور گذاشته شود.

چراغی با اشاره به نبود استقبال مناسب از پروازهای فرودگاه خرم‎آباد، اظهار کرد: در سال گذشته و سه ماه اول سال جاری ما جشنواره‎های زیادی در مرکز داشتیم که این‎ها باعث می‎شود، مسافران از پروازها استفاده کنند.

معاون سازمان میراث فرهنگی لرستان، تأکید کرد: بخش خصوصی می‎تواند در این حوزه کمک شایانی کند تا پروازهای بیشتری دایر شود و بخش دولتی هم باید حمایت کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.