- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

با حضور نیکزاد بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در لرستان افتتاح شد

 

80168629-2631987

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علی نیکزاد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ۱۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در لرستان گفت: از این تعداد دو هزار و ۱۰۰ واحد مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان لرستان است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۵۰۰ واحد جزء بافت‌های فرسوده استان لرستان است، افزود: ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر نیز در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان لرستان احداث و امروز به بهره‌برداری رسیده است.

نیکزاد گفت: این تعداد واحد مسکن مهر در ۹ شهرستان استان لرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با آغاز دولت احمدی‌نژاد در سال ۸۴ در استان لرستان تعداد ۳۲۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستای آغاز شد که عملیات ساخت ۱۴۲ هزار واحد مسکونی دراین استان با ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات در دستور کار قرار گرفت.

نیکزاد با بیان اینکه تاکنون ۹۲ هزار واحد از این تعداد افتتاح شده است، گفت: ۵۰ هزار واحد دیگر در حال احداث هستند که امروز ۱۵هزار واحد در شهر و روستاهای استان لرستان افتتاح شده است.

علی نیکزاد صبح امروز برای بازدید از آزادراه خرم‌آباد به بروجرد، افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکن مهر،‌ بازدید از چند پروژه استانی در شهرستان‌های شرق لرستان و … به این استان سفر کرده است.

حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان و چند تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.