تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرشاد حیدری: با خلق حماسه سیاسی ملت ایران ، مسئولیت ما در خلق حماسه اقتصادی سنگین‌تر شده است

  • کد خبر : 29638
  • 20 تیر 1392 - 19:08

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: باید آرمان خواه بود و به افق نگریست و بررسی کرد چگونه می‌توان انتخاب اول مشتریان بود. با افزایش سرمایه بانک ملی ایران در پایان سال گذشته به میزان بیش از ۹۹ هزار میلیارد ریال، سرمایه […]

5987457369112841

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: باید آرمان خواه بود و به افق نگریست و بررسی کرد چگونه می‌توان انتخاب اول مشتریان بود. با افزایش سرمایه بانک ملی ایران در پایان سال گذشته به میزان بیش از ۹۹ هزار میلیارد ریال، سرمایه این بانک در صدر شبکه بانکی کشور قرار گرفت. فرشاد حیدری در همایش بررسی عملکرد ادارات ستادی، امور شعب و شعب مستقل بانک ملی ایران در سال ۹۱ و تبیین برنامه‌های سال ۹۲ با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان بانک در سال گذشته ابراز داشت: در سال ۹۱ مطالبات معوق بانک ملی ایران ساماندهی شد که تاثیر موثری در بهبود وضعیت صورت‌های مالی سال ۹۱ بانک داشت و امید است این روند در سال جاری نیز تداوم یابد. وی با اشاره به حماسه سیاسی مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: با خلق این حماسه توسط ملت بزرگ ایران اسلامی، مسئولیت ما در خلق حماسه اقتصادی سنگین‌تر شده است و همه مدیران و کارکنان بانک ملی ایران لازم است اهتمام جدی در این خصوص داشته باشند. به گفته حیدری حس آرمان خواهی باید در تمامی کارکنان بانک ملی ایران ایجاد و نهادینه شود به نحوی که بزرگترین آرمان کارکنان بانک ملی انتخاب اول مشتریان بودن باشد. لزوم ارتقای بهره‌وری شعب و کارکنان از حیث تجهیز منابع و ایجاد فرصت‌های برابر برای همکاران در انتصابات از تاکیدات دیگر حیدری بود. وی درخصوص انتصابات گفت: رویکرد بانک در زمینه انتصابات، مراعات انصاف و جوان‌گرایی و استفاده از انرژی و نشاط کارکنان آگاه و جوان است.

 

 

مدیرعامل بانک ملی ایران درخصوص سیاست‌های اعتباری این بانک ابراز داشت : اعطای تسهیلات به طرح‌های نیمه‌تمام، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و پرداخت تسهیلات کوتاه‌مدت در قالب عقود مشارکتی در سال جاری را مورد تاکید قرار داد. تجدید ارزیابی وثایق، اصلاح نسبت مصارف به منابع، اهتمام به فروش اموال مازاد، رعایت بودجه‌ و ارتقای بهره‌وری عملکرد خودپردازها و پایانه‌های فروش، بازرسی کلیه شعب بانک، گسترش خدمات بانکی از جمله ضمانت‌نامه‌ها و توجه ویژه به سودآوری بانک از دیگر تاکیدات حیدری در این همایش بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. افرین بر افتخارات کشورمان ،کوهدشت

  2. ﺩﺭﻭﺩﺑﺮﺁﻗﺎی ﺣﻴﺪﺭﻱ اﺯﻣﺪﻳﺮاﻥ ﻻﻳﻖ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ ﻭﺩﻟﺴﻮﺯ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.