کد خبر : 29654
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 424 بازدید

فراخوان سرویس ادبی ” میرملاس “

  آی عشق آی عشق چهره ی سرخت پیدا نیست… برای روزی از روزهای تابستان که سکوت ناگفته ها سایه ای خنک می طلبد،فصل ساقه های گندم با قلم شما روشن می شود. به هر سبک و شیوه ای که می نویسید،شعرهایتان را بردارید و از همین امروز به آدرس ایمیل : (  sajaadrezaei@yahoo.com )  […]

Feather-Pen-scan_1-480x337

 

آی عشق آی عشق
چهره ی سرخت پیدا نیست…
برای روزی از روزهای تابستان که سکوت ناگفته ها سایه ای خنک می طلبد،فصل ساقه های گندم با قلم شما روشن می شود.
به هر سبک و شیوه ای که می نویسید،شعرهایتان را بردارید و از همین امروز به آدرس ایمیل :

(  sajaadrezaei@yahoo.com )  بفرستید.
“میرملاس” سایه ی سرگذشتی ست بر دامان این دشت،تا در کنار هم زلال خنکای شعر را بنوشیم.
با احترام
سجاد رضائی
دبیر سرویس ادبی میرملاس

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

iman gholami در گفته :

تبریک آقا سجاد

[پاسخ]

حمیدازادبخت در گفته :

جناب رضایی ایده خوبیست ولی با ادبیات لکی وحمایت از هویت لک ،هرچند شما لری صحبت میکنید
ولی پدر گرامی شما لک است وامتناعی هم ندارید

[پاسخ]

مهساشفیعی در گفته :

ممنونم آقای رضایی خیلی منتظر یه همچین چیزی بودیم این روزا!

[پاسخ]

مهرداد در گفته :

آقای حمید آزادبخت طوری از لک وهویت لک صحبت می کنید انگار می خواهید پرچم آپارتاید نژادی را در منطقه بلند کنید

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

باز هم شما آپارتاید و تجزیه طلبی را بر سر ما لکهای محروم آوار فرمودید جناب مهرداد!!!!!!
چیز بدی نگفته آقای آزادبخت
صدا و سیما و استان و خدا و زمان و زمین برای شما اجازه استفاده از یه وجب فضای مجازی را هم به ما مرحمت بفرمایید
خدا وکیلی شما 30 در صد جمعیت این استان یه جایی تو این کره ی خاکی برای ما پیدا کنید تا ما 70 درصد بریم همش بشه مال شما
فقط یه جایی باشه ما بتونیم نفسی بکشیم

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

البته این 70 درصد شامل بروجردی های عزیز و ازنا هم می شه

[پاسخ]

ولد الله فتحي (فاتح) در گفته :

همه با هم برادر وطنيم وهمه ايراني هيچ فرقي بين طوايف مختلف ايراني وجود ندارد

بيگانه از زمانه مشو فكر بد خموش

همگام فكر بد نشود مرد هوشيار

(فاتح)

[پاسخ]

شفیعی در گفته :

جسارتن فراخوان ادبی و دور هم بودن کلمه هایمان چه ارتباطی به لک و لر دارد؟!!!!!!

[پاسخ]

دله شر در گفته :

فرصت خوبيه..مر25و5

[پاسخ]

سید مجتبی حسینی(طرهان) در گفته :

مطلبتون خنده دار بود آقاي رضايي

[پاسخ]

طریون در گفته :

سلام،انشاالله با این کار استعداد های خوبی به عرصه ی ادبیات لکی و لری معرفی بشه،از همه ی دستندرکاران این امر صمیمانه متشکرم.

[پاسخ]