- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان : رمضان فرصت مناسبی برای تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی است

IMG20490368

 

استاندار لرستان با اشاره به فرا‌رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان که درهای رحمت الهی بر بندگان باز، شیاطین و انس و جن در غل و زنجیر هستند فرصت مناسبی برای خود‌سازی، اصلاح سبک زندگی و تقویت زندگی ایرانی اسلامی است.

 

ایسنا : حبیب‌الله دهمرده در شورای اداری با بیان اینکه خداوند خواهان اعمال پاک خالص است، افزود: در نظام خلقت اعمال هیچ انسان وارسته و پیامبری به خیانت، توهین و جسارت آلوده نشده لذا خداوند به پیامبر(ص) دستور داد که اگر می‌خواهی بت‌ پرستان به خدای تو توهین نکنند به بت‌های آنان نا‌سزا نگو زیرا آنان مقابله به مثل می‌کنند.

 

وی با اشاره به فرا‌رسیدن ایام ماه مبارک رمضان ادامه داد: در این‌جا که درهای رحمت الهی بر بندگان باز، شیاطین و انس و جن در غل و زنجیر هستند فرصت مناسبی برای خود‌سازی، اصلاح سبک زندگی و تقویت زندگی ایرانی اسلامی است.

 

دهمرده در رابطه با بیست ‌و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان خاطرنشان کرد: امید است که با فضل الهی و ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های موجود در استان و همچنین وحدت کلمه، تعامل و کار علمی یک رکورد بی‌ سابقه در کشور به ثبت رسانده و الگوی مناسبی برای سایر اجلاس باشیم.

 

استاندار در رابطه با چگونگی دیدگاه پروردگار نسبت به بندگان تصریح کرد: از آنجایی‌ که یک عمل نیک در پیشگاه خداوند ده برابر پاداش داده می‌شود و یک عمل منفی و ناپسند اگر مشمول بخشش خداوند قرار نگیرد به همان میزان جزا دارد یعنی در یک واحد ضرب می‌شود چقدر شایسته است که ما سبک و سیاق الهی را در زندگی پیاده کنیم.

 

دهمرده در پایان اعلام کرد: از تمام دست‌ اندرکاران و عوامل اجرایی اجلاس نماز خواستاریم که فرصت فراهم شده را مغتنم شمارند و به بهترین نحو از آن بهره بگیرند چراکه اولین عمل در روز قیامت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد نماز است قبولی سایر اعمال در گرو نماز است.