تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

تبلتی با قیمت مناسب ویژه کودکان عرضه شد

  • کد خبر : 29743
  • 21 تیر 1392 - 12:58

  کمپانی Vtech از جدیدترین عضو سری تبلت های ویژه کودکان را تحت عنوان InnoTab 3 رونمایی کرد. این تبلت به گونه ای طراحی شده که قابلیت حمل بالایی داشته باشد و همچنین با قیمت مناسب والدین را ترغیب کند تا آن را برای اولین تجربه ی کودکشان در این زمینه، در اختیارش قرار دهند. […]

 

کمپانی Vtech از جدیدترین عضو سری تبلت های ویژه کودکان را تحت عنوان InnoTab 3 رونمایی کرد. این تبلت به گونه ای طراحی شده که قابلیت حمل بالایی داشته باشد و همچنین با قیمت مناسب والدین را ترغیب کند تا آن را برای اولین تجربه ی کودکشان در این زمینه، در اختیارش قرار دهند.

این تبلت از یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی، دوربین ۲ مگاپیکسلی و ۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می برد و همچنین مانند بسیاری از تبلت های مخصوص کودکان از یک کتاب خوان الکترونیکی، پخش کننده موسیقی، نمایشگر تصویر و یک پخش کننده ویدیویی نیز برخوردار می باشد.

در حالی که اخیرا کمپانی لیپ فراگ از تبلت LeapPad Ultra رونمایی کرد و دارای صفحه نمایشی بزرگتر نسبت به مدل پیشین خود می باشد، InnoTab 3 اما سایز صفحه نمایش را از ۵ اینچ در مدل قبلی به ۴٫۳ اینچ کاهش داده که همین امر موجب شده تا تبلت به مراتب جمع و جور و سبک تر شود. همچنین در این مدل اینترنت بی سیم که در مدل InnoTab 2S استفاده شده بود،حذف شده است.

با این وجود تغییرات و بهبودهایی نیز در این تبلت صورت گرفته است. اکنون این امکان وجود دارد تا تبلت را هم از طریق کلیدهای چهار جهته و هم صفحه نمیاش لمسی کنترل کرد که بدین ترتیب امکان ارائه ی تجربه یا بهتر در بعضی از برنامه ها و بازی ها فراهم می شود. دوربین این تبلت می تواند تا ۱۸۰ درجه چرخش داشته باشد و بدین ترتیب همزمان یک دوربین عکاسی و وب کم در اختیار داشته باشید. گفتنی است که وضوح این دوربین از ۱٫۳ مگاپیکسل در مدل قبلی به ۲ مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است.

یک قلم مخصوص نیز به همراه این تبلت عرضه می شود که عمل نوشتن بر روی صفحه نمایش را اسان تر می کند.حافظه ۲ گیگابایتی تبلت با استفاده از کارت های حافظه میکرو اس دی می تواند به ۳۲ گیگابایت دیگر ارتقاء پیدا کند و از آنجایی که InnoTab 3 از باطری های AA استفاده می کند، یک پک شامل باطری های قابل شارژ نیز عرضه می شود.

در حال حاضر ۱۵ برنامه به همراه InnoTab 3 عرضه می شود که شامل بازی های آموزشی، کتاب های الکترونیکی، موسیقی و ویدیو می شود. علاوه بر این در کتابخانه بزرگ آموزشی این کمپانی تحت عنوان Learning Lodge امکان دانلود بیش از ۳۵۰ مورد دیگر نیز وجود دارد که البته این رقم تا پایان سال جاری به ۶۰۰ عدد خواهد رسید.

والدین می توانند توسط کامپیوتر برنامه های جدیدی را برای فرزندانشان اضافه کنند و همچنین از طریق نرم افزار اختصاصی Learning Lodge پیشرفت آموزشی فرزندشان را نیز تحت نظر بگیرند.

این تبلت که در ماه جاری عرضه می شود قیمتی معادل ۷۰ دلار خواهد داشت که نسبت به مدل قبلی ۱۰ دلار ارزانتر و نسبت به مدل ۲S که از وای فای پشتیبانی می کند، ۳۰ دلار ارزانتر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.