تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

طلیعه زندگی؛ دستاوردی دیگر از همت بچه های کوهدشت

  • کد خبر : 29745
  • 21 تیر 1392 - 12:06

      به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ با مجوز اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد اسلامی، ماهنامه طلیعه زندگی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی کورش محمدی از فعالان اجتماعی اهل کوهدشت از اردیبهشت ماه امسال پای به عرصه نشریات کشور گذاشت. ماهنامه طلیعه زندگی نخستین نشریه خانوادگی کشور است که با هدف […]

IMG

 

 

DSC019492-2

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ با مجوز اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد اسلامی، ماهنامه طلیعه زندگی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی کورش محمدی از فعالان اجتماعی اهل کوهدشت از اردیبهشت ماه امسال پای به عرصه نشریات کشور گذاشت.

ماهنامه طلیعه زندگی نخستین نشریه خانوادگی کشور است که با هدف آموزش مهارتهای زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی منتشر می شود، علاوه بر این، محمدی مدیرمسئولی مجله سفره ایرانی را نیز بر عهده دارد.  در سرمقاله نخستین  شماره این نشریه آمده است: طلیعه زندگی آمده است تا بگوید زندگی همیشه آغازی است که پایانش “بودن” برای احساس زیبائیهاست.

این فعال اجتماعی و روزنامه نگار کوهدشتی در گفتگوی کوتاهی که با سایت خبری میرملاس داشت یکی از اهداف خود را از انتشار این نشریه معرفی ظرفیت های ناشناخته جوانان کوهدشتی به مسئولین، معرفی مطالبات بحق مردم کوهدشت، وادار کردن مسئولین به پاسخگوئی بجای رویکرد ارباب سالاری، حذف تبعیض و بی احترامی به شخصیت جوانان کوهدشتی و نیز تلاش برای رفع محرومیتهای شهرستان در همه زمینه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد و مهمترین ابزار خود را برای تحقق این اهداف افزایش آگاهی مردم منطقه نسبت به حقوق و مطالبات بحق خود دانست. طلیعه زندگی فعلا به صورت ماهنامه و در تهران، لرستان و شش استان همجوار توزیع می شود و سردبیری آن را مهدی محبی کردسفلی از فعالان برجسته مطبوعاتی کشور برعهده دارد.

کورش محمدی تحصیلکرده رشته روانشناسی و یکی از روزنامه نگاران کوهدشتی است که در سال ۸۸ نیز انجمن آسیب شناسی اجتماعی کشور را باتفاق جمعی از فعالان این حوزه با اخذ مجوز از وزارت کشور پایه گذاری کرد و در حال حاضر ریاست این انجمن را عهده دار است. محمدی در پژوهشگری و آسیب شناسی در حوزه های اجتماعی و اعتیاد کشور و به طور خاص استان لرستان نیز فعالیت دارد و طی سالهای اخیر بیش از ۵۰ طرح علمی، پژوهشی و اجرایی را در سطح کشور اجرا کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 32در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۲۹
  1. باز هم یه اثر فرهنگی دیگه و باز هم یه افتخار دیگه برای آقای محمدی و شهر کوهدشت….

  2. تبریک میگم کورش جان. امیدوارم موفق باشی

  3. ای کاش این شهر چند نفر دیگه مثل شما داشت. بر کسی پوشیده نیست که شما چقدر واسه این شهر و مردمش زحمت میکشین. اون از درمانگاه (که البته شما تاسیسش کردین ولی متاسفانه نتونستن خوب ادارش کنن) و این هم از این نشریه. فقط ای کاش میشد به شهر خودمون برگردین و اینجا به مردم خدمت کنین. این شهر به افرادی مثل شما نیاز داره

  4. فکر میکنم نشریه ای با این نام رو قبلا دیده بودم… اگه اشتباه نکنم متعلق به مرحوم دکتر محمدی(اخوی آقای کورش محمدی) بود… واقعا نشون دادید که خون ایشون تو رگهاتونه

  5. برای جناب آقای محمدی آرزوی موفقیت دارم. باعث افتخار ماست که بچه های کوهدشت در سطخ کشور افتخارآفرین هستند. امیدوارم این اقدامات فرهنگی برای کوهدشت چاره ساز باشند.

  6. به به به تبریک

  7. جناب اقای محمدی خسته نباشید امید واثق دارم در امورات زندگی همواره موفق وپویا باشید

  8. البته به غیر از این هم از آقای محمدی انتظار نمی رفت. بر کسی پوشیده نیست کارهایی که ایشون واسه این شهر انجام دادن من جمله راه اندازی درمانگاه که متاسفانه بعد از خودشون نتونستن اون جوری که باید کار رو به سرانجام برسونن. به هر حال این شهر به نخبگانی مثل ایشون شدیدا احتیاج داره

  9. درود بر دکتر کورش عزیز، آقا دست مریزاد . چندروز پیش هم یه مقاله و سخنرانی ازت خوندم که در تهران داشتی بخدا لذت بردم اما برادر عزیز، توروخدا با بقیه نخبگان کوهدشتی هم ارتباط برقرار کنید و بیاین واسه مشکلات بی نهایت این شهر خودمون هم فکری بکنید. من خوشحالم که شما رفتید و به مدارج عالی تحصیلی و علمی رسیدین و افتخار میکنم که در شهرعزیزمان انسانهای موفقی مثل شما هم وجود دارن ولی ما نخبه کم نداریم توروخدا به شهر خودمون هم توجه کنین چون به هرجا که برسین بازهم به کوهدشت مدیون هستین . البته دکتر عزیز میدونم دغدغه کوهدشت هم داری اما باید کاری بکنید و بازهم بهت تبریک میگم امیدوارم این طلیعه زندگی شما یک جرقه ای باشد برای طلیعه روشن تر برای کوهدشت.

  10. کوروش محمدی یکی پدیده های علمی شهرستان کوهدشت که امیدوارم موفق موید باشند

  11. تبریک به آقاى محمدى موفق باشید

  12. چه بچه نازی رو جلدشه! ضمن تبریک به دکتر محمدی لطفا بگین این نشریه را چجوری میتونیم تهیه کنیم؟ آیا واسه کوهدشتم میاد؟ کجا؟ اشتراک داره؟

    • نشریه آقای دکتر محمدی نشریه فوق العاده مفیدیه ، در کوهدشت ندیدم اما من دوهفته پیش یکیشو از دکه مطبوعاتی سبزه میدان خرم آباد گرفتم

  13. خداوند روح مرحوم دکتر حشمت اله محمدی اخوی فقید آقا کوروش را رحمت فرماید که قبلا دقیقا نمیدانم در چه سالی اما میدانم که نشریه ای بنام طلیعه در غرب کشور منتشر کردند و در راستای فرهنگ سازی مناطق محروم خدمات قابل توجهی کردند و امروز خوشحالیم که کوروش عزیز با شهامت و با تلاش ستودنی ادامه دهنده راه آن عزیز هستند. خداوند به همه عزیزانی که از وجودشان دیگران هم بهره مند می شوند توفیق روز افزون دهد همینطور برای آقاکوروش عزیز هم آرزوی موفقیت بیشتر را دارم و به عنوان یک دوست قدیمی و همشهری به وجودش افتخار میکنم. موفقیت های این برادر نازنینم در تحصیل و دکترا و آسیب شناسی اجتماعی و انتشار طلیعه زندگی را هم به ایشان و هم به همه کوهدشتی های شریف تبریک میگویم چون برخلاف بسیاری از همشهریهایمان که به محض گرفتن مدرک یا پست و منصبی از این شهر رفتندو پشت سرشان را هم نگاه نکردند خوشبختانه دکتر کوروش را همواره در اندیشه و با دغدغه های کوهدشت میبینیم که هیچگاه از اصالت خود دور نشده است.

  14. تبریک به آقا ی محمدی

  15. با سلام و عرض تبریک به جناب محمدی و آرزوی توفیق روز افزون

  16. به آقای کورش محمدی و جامعه ی فرهنگی لرستان تبریک می گویم.به امید فرداهای بهتر برای شما.

  17. درود بر کوروش عزیز و دوست داشتنی. به وجودت افتخار میکنیم موفق باشی

  18. «ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»
    مایه افتخار و مباهات اینجانب است که خداوند حکیم ده سال است سعادت همنشینی و مجالست با جناب اقای دکتر کورش محمدی مردی بزرگ از دیار مردان کوهدشت را نصیبم فرموده است.
    به گمانم هر کس لحظه ای با این بزرگمرد نشست و برخاست نماید فی الفور متوجه خصلت های اخلاقی وافر در وجود ایشان خواهد شد و بنده ای که اکثر مواقع زندگی کنونی ام را در کنارشان سپری می نمایم برخوردار همیشگی از دانش و منش ایشان هستم.
    امیدوارم کوهدشت سربلند قدر سرمایه ها و بزرگان و اندیشمندانی همچون دکتر کورش محمدی را بداند چرا که گستره ی منافع وجودی ایشان در سطح ملی بر همگان واضح و مبرهن است و طبیعتا خدمات ایشان همانگونه که هست باید بیشتر نصیب زادگاه بینظیرش “کوهدشت” عزیز گردد.
    در پایان به روح پرفتوح برادر بزرگوارشان دکتر حشمت الله محمدی که ایشان نیز منشا خیرات بسیاری در شهرستان کوهدشت و استان های غربی کشور بوده است درود می فرستیم و از درگاه خدای منان علو درجات را برای ایشان مسئلت می نمائیم.

    مهدی محبی کردسفلی – سردبیر ماهنامه طلیعه زندگی

    • جناب آقای محبی کرد سفلی از لطف و محبت شما نسبت به شهرمان کوهدشت بینهایت سپاسگزاری می کنیم و امیدواریم که خداوند رحمان به شما فرهیخته گرامی و عزیزمان کوروش محمدی عزت و توفیق روزافزون عنایت فرماید فرمایشات شما مایه مباهات ما کوهدشتی هاست. مرسی

  19. برای جناب آقای دکترمحمدی آرزوی موفقیت و پیشرفت به عالیترین مدارج علمی را دارم.

  20. سلام و خسته نباشید به آقای محمدی فعال و مهربان.دیروز خیلی خیلی و باز هم خیلی اتفاقی از یکی از اساتید دانشگاه علمی کاربردی شرح موفقیت هایتان را شنیدم و خوشحال شدم.این همه موفقیت و پیشرفت را صمیمانه به شما تبریک میگویم و برایتان یک دنیا آرزوی خوب دارم

  21. سلام آقای محمدی با آرزوی موفقیت برای شما پسر عموی گرامی
    پسر عموی شما س م

  22. با سلام ودرود به روح بلند وملکوتی مجاهد دکتر حشمت الله محمدی وباسلام به دکتر کورش لطف بفرماید شعرهای دکتر حشمت را بروی سایت قرار دهید تا نسل جدید بیشتر با این افتخار لرستان آشنا شوند

  23. سلام با ارزوی توفیق روز افزون و موفقیت در خور پایه گذار اولین طلیعه ناکام به یاد ماندنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.