تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

قبادیان : راه اندازی دو سایت بی تی اس با هزینه دو میلیارد ریال در کوهدشت

  • کد خبر : 29788
  • 21 تیر 1392 - 19:18

      مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: احداث سایت کوهدشت ۳۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می‌‎دهد و هزینه راه‎اندازی هر سایت یک میلیارد ریال است. به گزارش میرملاس نیوز، مسیب قبادیان در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: این سایت‌ها واقع در شهرستان کوهدشت روستای چنار دم چهر و سایت که‌مان روستاهای دره‎تنگ علیا […]

لرستان - مدیر
 
 
 
مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: احداث سایت کوهدشت ۳۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می‌‎دهد و هزینه راه‎اندازی هر سایت یک میلیارد ریال است.

به گزارش میرملاس نیوز، مسیب قبادیان در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: این سایت‌ها واقع در شهرستان کوهدشت روستای چنار دم چهر و سایت که‌مان روستاهای دره‎تنگ علیا و سفلی، دکاموند، گَرکان علیا و سفلی و بخشی از منطقه گردشگری کهمان در شهرستان سلسله را پوشش می‌‎دهد.
مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از راه اندازی دو سایت BTS در کوهدشت و سلسله خبر داد.

وی با اشاره به اینکه احداث سایت کوهدشت ۳۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می‌‎دهد، اظهار داشت: هزینه راه‎اندازی هر سایت یک میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: سراب که‌مان یکی از نقاط بکر و بی‌نظیر استان است که در ایام گرم تابستان پذیرای گردشگران فراوانی از شهرستان سلسله و نیز سایر شهرستانهای استان و حتی ایران است.

قبادیان گفت: شرکت مخابرات لرستان با توجه ویژه به نقاط گردشگری اقدام به تامین پوشش تلفن همراه نقاط گردشگری نموده که طرح پوشش بخشی از منطقه که‌مان نیز در همین راستا اجراست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بعنوان یک کوهدشتی ،بیشتر از اینها حق داریم

  2. اینجانب از طرف خود واهالی روستای چنار دمچهر { قرعلیوند } از مدیر کار دان دلسوز ولایق مهندس قبا دیان که باهمت خود مشکل چندین ساله آنتن دهی همراه اول این روستا و حتی روستاهای بر آفتاب – خوشناموند- وسوری لکی وهمچنین شعاع چند کیلو متری این روستاها با نسب دکل بی تی اس در روستای قرعلیوند بر طرف نمود کمال تشکرداریم برای ایشان و همکارانش آرزوی موفقیت می نمایم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.