تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

آلمان در آزادی تحقیر شد

  • کد خبر : 29795
  • 21 تیر 1392 - 22:42

  تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود برابر آلمان در لیگ جهانی به برتری قاطع سه بر صفر رسید. به گزارش میرملاس نیوز ؛ میرمل شاگردان ولاسکو که در لیگ جهانی شگفتی ساز شدند و بزرگان والیبال را به زانو در آوردند،‌ امشب در سالن مجموعه ورزشی آزادی که مملو از تماشاگر بود،‌ […]

0117

 

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود برابر آلمان در لیگ جهانی به برتری قاطع سه بر صفر رسید.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ میرمل شاگردان ولاسکو که در لیگ جهانی شگفتی ساز شدند و بزرگان والیبال را به زانو در آوردند،‌ امشب در سالن مجموعه ورزشی آزادی که مملو از تماشاگر بود،‌ به مصاف آلمان، دیگر پدیده این دوره از مسابقات رفتند که برای صعود به مرحله بعدی به دو پیروزی برابر ایران نیاز داشت.

میهمان ست اول را بهتر آغاز کرد اما خیلی زود ملی پوشان با حمایت پرشور تماشاگران بازی را در دست گرفتند و فاصله را با حریف زیاد کردند و وقت اول و دوم استراحت فنی با برتری ایران همراه بود. ایران ۲۲ -۱۹ پیش افتاد تا سرمربی آلمان درخواست وقت استراحت کند اما سرویس های خوب امیر غفور امتیاز ایران را افزایش داد و در نهایت این ست با حساب ۲۵ – ۱۹ به سود ایران خاتمه یافت.

شاگردان ولاسکو ست دوم را قدرتمند آغاز کردند و همان ابتدای کار ۴ -۱ پیش افتادند تا سرمربی آلمان درخواست وقت استراحت و روند امتیازگیری ایران را متوقف کند؛ ترفندی که نتیجه نداشت و وقت اول استراحت فنی با برتری ۸ -۳ ایران خاتمه یافت. ملی پوشان ایران در ادامه نیز فاصله خود را افزایش دادند و در نهایت این ست را نیز ۲۵- ۱۸ به سود خود خاتمه دهند و در آستانه یک پیروزی قاطعانه قرار بگیرند.

بازی در ست سوم پایاپای آغاز شد و آلمان ها توانستند یک امتیاز پیش بیفتند اما باز هم این ایران بود که وقت اول استراحت فنی را ۸ – ۶ به سود خود خاتمه داد. در ادامه شاگردان ولاسکو همانند دو ست نخست، فاصله را افزایش دادند تا با برتری ۱۶ – ۱۲ به وقت استراحت فنی دوم بروند. عملکرد خوب ملی پوشان ایران ادامه یافت و با آبشارهای خوب عادل غلامی و دفاع محم موسوی ۲۰ – ۱۶ پیش افتادند و در نهایت، این ست را نیز ۲۵ -۲۰ به سود خود خاتمه دادند و سه بر صفر به پیروزی رسیده و سه امتیاز کسب کنند.

با این برتری تیم ایران ۱۵ امتیازی شد و آلمان ۱۴ امتیازی ماند تا شانس صعود به دور بعد را از دست بدهد و روسیه به همراه ایتالیا از این گروه به آرژانتین برود.

ملی پوشان کشورمان فرداشب نیز از ساعت ۲۱ در سالن آزادی آخرین بازی خود در لیگ جهانی را برابر آلمان انجام می دهند و در صورت شکست این تیم در رده سوم جدول قرار می گیرند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=29795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. این بهش میگن غیرت ایرانی

  2. اقای رضا صفایی تو سالن دیدیمت دوست داشتیم تو زمین بازی بودی از اون اسبک های خطرناکت میزدی

  3. دم همشون گرررررررررم

  4. این برد مبارک همتون………ولی حیف که صعود نمی کنیم.

  5. از دشمنان شکایت برند به دوستان
    چو دوست دشمن است شکایت کجا بریم
    اگر فردی با دانش اجتماعی کم توهین آمیز بگوید و بنویسید جای تاسف نیست . اما اگر اهل سخن و رسانه از کلمات توهین آمیز استفاده کنند جای تامل دارد . ورزش برد و باخت دارد تحقیر چه معنایی دارد ؟ حتما حال که ایران از آلمان شکست خورده تحقیر شده است ! آیا بهتر نیست تئوری توطئه و بد سخن گفتند را کار بگذاریم و همچون گذشتگانمان ادب را در سخن و کردار رعایت کنیم ؟ به امید آن روز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.